سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد خبر داد:
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از فعالیت 3 هزار و 200 راننده زن در سرویس مدارس سطح شهر مشهد خبر داد و گفت: سیستم جامع الکترونیکی سرویس مدارس در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 28 August 2015
سید مهدی علوی‌مقدم در جلسه کارگروه ماده 18 خراسان رضوی پیرامون برنامه‌ریزی سرویس‌های مدارس در سال تحصیلی جدید در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به حساسیت فعالیت سرویس‌های مدارس در کشور، مجموعه ارگان‌هایی که در این کارگروه فعال هستند تلاش می‌کنند در حوزه کاری خود نظارت‌های مختلفی را بر سرویس‌های مدارس انجام دهند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید نرخ سرویس‌های مدارس بر اساس مصوبه شورای اسلامی از اولیا دریافت می‌شود، گفت: 7 هزار سرویس مدارس مجاز در سطح خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که از این میان 3 هزار و 200 نفر راننده زن هستند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از برگزاری جلسات توجیهی ویژه سرویس مدارس از سوی این سازمان خبر داد و افزود: با توجه به ارتقای سطح خدمات سرویس مدارس، در نظر داریم کمیته‌ای را با عنوان سیستم جامع الکترونیکی سرویس مدارس برای اولیا راه‌اندازی کنیم تا آنها در کمترین زمان امکان ثبت نام فرزندان خود را در سرویس‌های مربوطه انجام دهند.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: این سیستم الکترونیکی می‌تواند نحوه حضور و فعالیت سرویس‌های مدارس را نظارت کند و از این طریق ثبت تخلفات رانندگی و سایر تخلفات را نیز همراه با پرداخت هزینه سرویس مدارس با وارد شدن اولیا برای ثبت نام در آن امکان پذیر می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون آیین نامه این کمیته را به منظور تصویب در شورای شهر ارسال کرده‌ایم که امیدواریم هر چه زودتر به مرحله عملیاتی برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار