کد خبر: ۸۴۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 05 May 2020
 

تابناک/مدیر شهرک‌های صنعتی آستانه‌اشرفیه با تأکید بر تلاش برای استفاده از ظرفیت شهرک صنعتی در تولید مواد ضدعفونی گفت: ۸۰ درصد از واحدهای صنعتی این شهرستان در ایام کرونا تعطیل‌شده و با آسیب ۵۰ میلیارد ریالی مواجه شدند ولی توانستیم ۲۰ درصد از ظرفیت شهرک‌های صنعتی را به تولید مواد ضدعفونی اختصاص دهیم.

خسارت ۵۰ میلیارد ریالی به شهرک‌های صنعتی آستانه‌اشرفیه

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به آخرین وضعیت شهرک‌های صنعتی این شهرستان بعد از شیوع کرونا اظهار کرد: یک مجتمع کارگاهی و دو شهرک صنعتی در آستانه‌اشرفیه فعال هستند که متأسفانه بعد از شیوع کرونا در استان گیلان ۸۰ درصد واحدهای صنعتی در این شهرستان تعطیل شدند.

وی با تأکید بر تلاش برای استفاده از ظرفیت شهرک صنعتی در تولید مواد ضدعفونی گفت: اگرچه ۸۰ درصد از واحدهای صنعتی این شهرستان در ایام کرونا تعطیل‌شده است ولی توانستیم ۲۰ درصد از ظرفیت شهرک‌های صنعتی را به تولید مواد ضدعفونی اختصاص دهیم.

مدیر شهرک‌های صنعتی آستانه‌اشرفیه با اشاره به حوزه فعالیت‌های شهرک صنعتی این شهرستان بعد از آرام شدن شرایط در استان گیلان تصریح کرد: با تلاش انجام‌شده ۷۰ درصد واحدهای صنعتی نقره ده، ۶۰ درصد واحدهای صنعتی پرکاپشت و ۸۰ درصد واحدهای کارگاهی در شهرستان فعال‌شده و در حوزه‌های سلولزی، شیمیایی، بسته‌بندی، مواد غذایی فعالیت خود را آغاز کردند.

حیدری با اذعان به اینکه فعال بودن واحدهای شهرک صنعتی نقش مؤثری در رونق اقتصادی در منطقه دارند، تصریح کرد: در شهرک‌های صنعتی آستانه‌اشرفیه ۶۰ واحد صنعتی فعال هستند که در این واحدها برای ۷۰۰ نفر اشتغال ایجادشده است که این امر نشان‌دهنده اهمیت شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال است.

وی با تأکید بر حمایت از واحدهای صنعتی آسیب‌دیده براثر کرونا افزود: در ایام کرونا واحدهای صنعتی در این شهرستان با آسیب 50 میلیارد ریالی روبه‌رو شدند که باید حمایت‌های لازم در این خصوص اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار