استاندار ایلام:
استاندار ایلام ضمن تبریک هفته معلم بر حفظ و جایگاه معلمان در جامعه تاکید کرد و گفت: معلمان پیشقراولان دانایی و آگاهی در جامعه هستند و تراز توانمندی هر ملتی ریشه در جایگاه معلمان در آن کشورها دارد.
کد خبر: ۸۴۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 06 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه نقش و وظیفه معلمان در جامعه را خطیر و مهم عنوان کرد و بیان کرد: معلمان با تعلیم و تربیت دانش آموزان آینده یک کشور را در مسیر توسعه و بالندگی در دستان پرمهر خود متبلور می‌سازد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از همراهی جامعه فرهنگیان در مبارزه با کرونا تشکر کرد و گفت: در این شرایط با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که مدارس تعطیل شدند اما کار معلمان متوقف نشد بلکه با اشکال مختلف برنامه‌های آموزشی خود را از راه دور ادامه دادند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ارتباط با وضعیت بازگشایی مدارس نیز گفت: در ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد که وضعیت مدارس یک هفته دیگر بررسی شود و اگر همه چیز خوب بود مدارس در مناطق سفید از ۲۷ اردیبهشت ماه به حفظ فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شود.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور زینی وند مدیرکل آموزش و پرورش استان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از معلمان نمونه استان تجلیل بعمل آورد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار