کد خبر: ۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶ 27 February 2015
رئیس اتحادیه نانوایان آمل گفت: 42 نانوایی بخش شهری و روستایی آمل در تعطیلات نوروز 94 کشیک بوده و با پخت نان مرغوب به مردم و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.
محمدرضا الیاسی ایرایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به نزدیک شدن حلول سال جدید شمسی و عید نوروز اظهار کرد: 42 نانوایی بخش شهری و روستایی آمل در تعطیلات نوروز 94 کشیک بوده و با پخت نان مرغوب به مردم و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد نانوایی‌ها سطح شهر و روستای آمل 440 نانوایی بوده که حدود نیمی از آن در بخش شهری و نیم دیگر در بخش روستایی فعالیت دارند.

الیاسی با اعلام اینکه مهم‌ترین هدف‌مان ارائه خدمات مطلوب در زمینه تولید نان مرغوب، باکیفیت و سالم به مردم است، تصریح کرد: در تعطیلات نوروز 94 همانند دیگر ایام سال با نانوایی‌های متخلف که دست به تعطیلی خودسرانه می‌زنند به شدت برخورد شده و برابر قانون جرایم به آنها تعلق می‌گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان آمل با اشاره به اینکه نانوایی‌های کشیک از بین آن دسته از نانوایی‌هایی که در خیابان‌های پرتردد، مسیرهای ارتباطی، مواصلاتی و برخی کوچه‌هایی که جمعیت بالا دارند انتخاب شده است، ادامه داد: برای کنترل بهتر خبازی‌ها و واحدهای پخت نان به صورت متناوب بازرسی‌هایی در این ایام انجام می‌شود به طوری که سال گذشته با بازدیدهای متناوب شکایت مردمی نداشتیم هر چند امسال با برنامه‌ریزی مدون و همکاری کارگروه آرد و نان و اتحادیه‌های ذی‌ربط وارد میدان شدیم تا تعطیلات خوبی را مردم و مسافران پشت‌سر بگذارند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف آمل گفت: نانوایی‌های کشیک از 25 اسفند 93 تا 15 فروردین 94 آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند و این واحدهای خبازی با نصب اطلاعیه‌هایی به عموم معرفی می‌شوند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931207001072#sthash.lAIMjtil.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار