در میان روزنامه های شنبه/
تابناک: در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.
کد خبر: ۸۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 29 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.
.با توجه به این مسئله سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزاش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند

سمیه یوسفیان، خبرنگار ورزشی روزنامه نصف جهان در انتقاد به عملکرد نمایندگان اصفهان در ورزش شهر اصفهان نوشت:

در فاصله کمتر از هفت ماه مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکی از نمایندگان محترم استان در بهارستان، زحمت امضای نامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان را کشیده و درخصوص بی توجهی وزیر ورزش نسبت به ورزش شهرستان ها و از جمله اصفهان نکاتی را بیان کرده است. «علی ایرانپور» گفته : « حتی خود ما معتقدیم که وزیر ورزش و جوانان به ورزش اصفهان در حد و اندازه آن توجه نکرده است و قهرمانی چندین ساله و پیاپی در فوتبال و موفقیت‌های تیم‌های فوتسال، هندبال و شنای اصفهان را ندیده و ورزش را منحصر به تهران کرده‌اند و چیزی به اسم ‌تیم‌های شهرستانی در کشور جایگاهی ندارند و صحبت‌های گودرزی در مورد ورزش شهرستان‌ها نیز در حد حرف و شعار است.» تااینجای کار بسیار هم عالی است و آفرین به جناب «ایرانپور»! در ادامه، نماینده مردم مبارکه به سراغ مدیرکل ورزش و جوانان استان هم رفته و عملکرد «سلطان حسینی» را نیز زیر سئوال برده است : «اصفهان مهد دو تیم بزرگ فوتبال است و در رشته‌های دیگر نیز صاحب عناوین مختلف است اما اداره‌کل ورزش و جوانان استان برنامه‌ای برای ورزش اصفهان ندارد و استان اصفهان نیازمند یک مدیرکل توانمند است.» این هم حرف متینی است که ما نیز آن را تأیید می کنیم. خبرنگار در گفتگو با ایرانپور از وی این سئوال را پرسیده که آیا استیضاح وزیر ربطی به اتفاقات هفته پایانی لیگ چهاردهم فوتبال دارد؟ این ادعایی است که نماینده تبریز مطرح کرده بود. ایرانپور اما این ادعا را تکذیب می کند که خب همین تکذیب نشان می دهد احتمالاً نماینده تبریز درست می گوید! درست می گوید چون نمایندگان تبریز پیش ازاین هم نشان داده بودند که چه قدرت و جذبه ای در به چالش کشیدن کل مجلس و حتی دولت دارند و برسر یک دستمال، بازار قیصریه را به آتش کشیدند درست همان روزهایی که نمایندگان محترم اصفهان، روزه سکوت گرفته بودند و خودشان را قاطی ماجرا نکردند! و حالا چه اتفاقی افتاده آقایان «ایرانپور»! «مقتدایی»! «لارگانی»!«فیروزی» ! که نامه استیضاح وزیر ورزش را امضا کرده اید؟ همه شما امضاکنندگان، در روزهایی که سپاهان و ذوب آهن زیر شدیدترین هجمه های انتقادی بودند و چپ و راست آنها را می کوبیدند و همین موفقیت هایی که از آن یاد کرده اید را به بهانه «مدیریت اصفهانی» یا قبل ترها به بهانه «رانت خواری دولتی» زیر سئوال می بردند، کجا بودید؟ کجا تشریف داشتید؟ اگر مدیرکل ورزش و جوانان ضعیف عمل کرده که ما هم با شما موافقیم، اما می توانیم بپرسیم پس در تمام ماه های گذشته چرا در این باره حرف نزدید؟ چرا سال قبل و قبل ترها حرفی نمی زدید و اعتراض نمی کردید و خواهان تغییر و تحول نبودید؟ اگر محمود گودرزی، ورزش را در تهران خلاصه کرده و تمام توجه او و وزارتخانه اش به تهران است، این مشکلی است که سال هاست وجود دارد و منحصر به دولت روحانی و وزیر ورزش کنونی نیست. سپاهان و ذوب آهن و درکل «اصفهان» همیشه قربانی همین سیاست های اشتباه شده اند و حقشان را نادیده گرفته اند و موفقیت هایشان را یک بار بخاطر تهران ، یک بار بخاطر تبریز و خلاصه هربار بخاطر یک جایی و یک چیزی زیر سئوال برده اند. تهمت «سکه لای گز» به اصفهانی ها زدند که حتی اگر راست هم باشد، وقاحت است که وانمود می کنند فقط در اصفهان از این خبرهاست و بقیه ایران، پر از «پاکی» و «سلامت» است. تهمت زدند که با پول فولاد مبارکه و ذوب آهن قهرمانی می آورند. تهمت زدند که داورها را می خرند و «کارت به کارت» می کنند. تهمت زدند که قهرمانی هایشان با کمک «مدیریت اصفهانی» است و ...

در تمام این سال ها نمایندگان استان اصفهان کجا بودند؟ چرا صدایشان درنیامد؟ ایرانپور گفته که «ما چندجلسه با مدیرکل ورزش و جوانان داشته ایم اما وی متأسفانه انگیزه لازم برای حل مشکلات ورزش استان را ندارد» که این هم خودش موضوعی است که قابل بحث است و جای تأسف برای همه ما دارد که مدیرکل ورزش استانمان یک میز و صندلی را گرفته و بدون انگیزه فقط عنوان مدیرکلی را یدک می کشد و از امتیازاتش استفاده می کند. خب انگیزه ندارید، بروید و کار را به کسی بسپارید که انگیزه دارد . و راستی چرا شمایی که می دانستید مدیرکل انگیزه کارکردن ندارد، کاری نکردید؟ وکیل مردم پس وظیفه اش چیست و قرار است چکار کند؟ نماینده شده اید که در بهارستان بنشینید و به جای حل مشکلات مردم استان خودتان، درفکر یارکشی له یا علیه «برجام» باشید؟! نماینده شده اید که چهارسال سکوت کنید و به وقت انتخابات، به فکر «ورزش» و «جوانان» بیفتید ...؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
اين جمله يعني چي دقيقا ؟؟؟:
"به گزارش تابناک اصفهان، در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند."
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار