ناوگان آمبولانس اورژانس های فردوس بدلیل اینکه بیش از 10 سال از عمر آنها میگذرد نیاز به نوسازی دارد.
کد خبر: ۸۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 29 August 2015

مسئول اورژانس های 115 شهرستان با اعلام این مطلب به خبرنگار تابناک افزود: در حال حاضر 6 آمبولانس در پنج پایگاه اورژانس که یک آمبولانس بعنوان پشتیبان ، فعال است که می طلبد با توجه به حساسیت کار اورژانس نوسازی شود.

مجید نقره دانی تصریح کرد: پایگاههای اورژانس فردوس ، باغشهر اسلامیه ، برون ، چشمه ماهی و سه راهی شهید زارع با 25 نفر تکنسین اورژانس مشغول فعالیت هستند که در مجموع از ابتدای امسال تا پایان مردادماه یک هزار و 860 ماموریت انجام داده اند.

به گفته وی از این تعداد 271 مورد مربوط به تصادفات بوده است .

وی با بیان اینکه فقط پایگاه اورژانس 115 سه راهی شهید زارع واقع در محورفردوس – بشرویه – دیهوک در همین مدت 225 ماموریت انجام داده اند خاطرنشان کرد: این تعداد ماموریت نشان از حجم بالای ترافیک در این محور ترانزیتی و بروز سوانح جاده ای دارد.

وی تاکید کرد با این وجود می طلبد تا مسئولین ذیربط نسبت به نوسازی ناوگان آمبولانس اورژانس های فردوس هر چه زودتر اقدام کنند تا در روند خدمات رسانی به مردم مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: دو پایگاه اورژانس مهوید و برون نیز هنوز ساختمان ندارد.

وی توصیه ای نیز به مردم دارد: با توجه به حساسیت پایگاههای اورژانس مردم فقط در مواقع اضطراری از ما کمک بخواهند زیرا مشاهده شده برای یک سردرد و یا فشار خون بالا که شخص خود میتواند به بیمارستان مراجعه کند از اورژانس تقاضای کمک کرده اند و چه بسا درهمین زمان بیماری دیگرکه نیاز فوری به آمبولانس اورژانس دارد ویا بروز حادثه ای دیگر ، بدلیل نبود آمبولانس جان انسانی به خطر بیفتد.

وی از آمادگی اورژانس برای آموزش کمک های اولیه به کارمندان دولت که البته در برخی اداره ها این کار انجام شده و دیگر مردم خبر داد و گفت : چون سکته های قلبی یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر درشهرستان است همه مردم باید حداقل روش احیای قلبی را آموزش ببینند تا بتواند تا رسیدن آمبولانس که طلایی ترین زمان برگشت زندگی به اینگونه بیماران است به همنوعان خود کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار