سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در سال 98 بیش از 34 میلیارد و 395 میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه به 4 هزار و 206 خانوار تحت حمایت پرداخت کرد.
کد خبر: ۸۴۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 11 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع با بیان این‌که تأمین مسکن نیازمندان یکی از پیش نیازهای توانمندسازی آن‌ها است، اظهار داشت: هزینه مسکن در سبد کالای مصرفی خانوارهای شهری به ویژه در کلانشهرها روز به روز افزایش می‌یابد و بیشترین آسیب در این زمینه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر وارد می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان حمایت موثر از مددجویان کمیته امداد را مستلزم توجه به اموری فراتر از تامین معیشت، دانست و بیان کرد: خدمات حوزه مسکن و ساختمان این نهاد با همین رویکرد ارائه می‌شود و در سال ۹۸ بیش از ۳۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان در این زمینه به ۴ هزار و ۲۰۶ خانوار تحت حمایت پرداخت شد.

وی با اشاره به جزئیات کمک‌های پرداختی این نهاد، گفت: بیش از ۲۰ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه در سال ۹۸ به مسکن مددجویان اصفهانی اختصاص یافت.

زارع بیشترین کمک بلاعوض پرداخت شده در سال گذشته را مربوط به خرید، احداث، تکمیل و بهسازی مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت پوشش اعلام کرد و گفت: ۶۹۸ خانوار از بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان کمک بلاعوض در این زمینه بهره‌مند شدند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان کمک به تعمیر و نگهداری منازل مددجویان را از دیگر خدمات بلاعوض ارائه شده توسط این نهاد معرفی کرد و عنوان کرد: بیش از ۸ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان برای تعمیر منازل 3 هزار و 508 خانوار تحت حمایت در سال ۹۸ پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع کمک بلاعوض پرداخت شده در سال ۹۸ بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان از محل بودجه دولتی و بیش از ۷ میلیارد و ۹۱۳ میلیون تومان از محل صدقه و کمک‌های مردمی تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار