استاندار اصفهان
عباس رضایی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: قانون و آیین نامه ها باید گره کار مردم و فعالان اقتصادی را باز کند نه اینکه مشکلات آنها را دوچندان کند؛ مدیران دولتی با هدف جذب سرمایه و ایجاد اشتغال، مانع فرار سرمایه از این استان شوند.
کد خبر: ۸۴۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 12 May 2020

استاندار در جلسه کارگروه زیربنایی استان با انتقاد از روند جذب سرمایه، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: باید به گونه ای عمل کنید که سرمایه گذاران در استان با مشکل مواجه نشوند و حتی در شرایط پسا کرونا هم برای افزایش اشتغال گام بردارید.
رضایی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داده شود سرمایه ها وارد بازارهای غیرمولد شود افزود: باید در راستای جذب سرمایه عمل کنیم و اگر مدیری نمی تواند در این مسیر حرکت کند و جسارت به خرج دهد، کار را رها و مسئولیت خود را واگذار کند.
وی با بیان اینکه برای هموار کردن مسیر سرمایه گذاران باید از بخشی نگری حذر کرده و مطالبات مردم مورد توجه قرار گیرد گفت: در این نشست مقرر شد با ایجاد پنجره واحد تا 15 روز آینده از سوی سازمان برنامه و بودجه استان و اداره کل اقتصاد و دارایی تعیین تکلیف شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ارگان های نظارتی باید مدیران را برای کارهای انجام نداده مورد سوال قرار دهند افزود: مدیران هم نباید منتظر تهران بمانند و کار مردم باید در استان حل شود و مسیر صدور مجوز را هموار کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار