رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی طرح استخراج نمک آبی از آب دریا با ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار تن در استان بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 29 August 2015
سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن تبریک هفته دولت  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر استان ساحلی بوشهر را دارای ظرفیت‌های مهم دانست و اظهار داشت: ظرفیت دریایی استان بوشهر موقعیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساحل فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های کشتی سازی، تجارت دریایی، صادرات محصولات دریایی و تولید ابزیان از طریق ظرفیت‌های پرورشی را از جمله موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ساحل در استان بوشهر دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح استخراج نمک از آب دریا در بوشهر خبرداد و تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح استخراج نمک آبی ازآب دریا با ظرفیت سالانه 500  هزار تن همزمان با هفته دولت دراستان بوشهر آغاز شده است.

حسینی محمدی با اشاره به جایگاه مهم این طرح در حوزه سرمایه‌گذاری بیان کرد: در اجرای طرح استخراج نمک از آب دریا دراستان بوشهر 137 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود و زمینه اشتغال 38 نفر فراهم می‌شود.

وی، از بهره‌برداری طرح‌های تولیدی دراستان بوشهر خبرداد خاطرنشان کرد: سه واحد تولیدی همزمان باهفته دولت  با حجم سرمایه گذاری68 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه اشتغال21 نفر دراین واحدهای تولیدی فراهم می‌شود به خدمات و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت دراستان پرداخت و افزود: حل مشکلات واحدهای صنعتی، راه‌اندازی سامانه کاداستر معادن، تشکیل جلسات پایش تجارت خارجی استان با حضور نمایندگان بخش دولتی و بخش خصوصی از برنامه‌‍های مهم استان بوشهر در حوزه تجارت و صنایع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرتشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه پیگیری، نشست با تجار و بازرگانان برای بررسی و تحلیل مسائل و مشکلات مبتلا به با هدف توسعه فضای صادراتی در استان بخشی دیگر از فعالیت‌های این سازمان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه‌های مختلف صنعت و تجارت دریایی تصریح کرد: با هدف توسعه صادرات در بازارهای جهانی استان بوشهر فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری  دربخش صنعت،معدن و تجارت است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار