عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید:
وی با بیان اینکه بخشی از واحدهای مسکن مهر در البرز فاقد متقاضی است، گفت: اگر مشکلات مربوط به خدمات از جمله آب و برق و گاز و حمل و نقل برطرف شود، به طور قطع شرایط شهر جدید هشتگرد تفاوت بسیاری خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 30 August 2015
عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: مشکلات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل و ارتقای سطح دسترسی‌ها، برطرف می‌شود.
حبیب‌الله طاهرخانی در مراسم بهره‌برداری از 5 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد طی سخنانی اظهار داشت: شهر جدید هشتگرد در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و به زودی جمعیت این منطقه به صورت چشم‌گیری افزایش می‌یابد.
وی افزود: برای خدمات‌رسانی مناسب به مردم، باید زیرساخت‌های مربوط به حمل و نقل عمومی شهر جدید هشتگرد توسعه یافته و با تمام توان برای احداث مترو این منطقه تلاش کنیم.
این مسئول افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار بود که مترو هشتگرد امسال به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل مشکلات مالی دولت این مهم محقق نشد و امیدواریم در ابتدای سال 95 شاهد بهره‌برداری از مترو هشتگرد باشیم.
طاهرخانی گفت: به طور قطع با ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل و افزایش سطح دسترسی‌ها به شهر جدید هشتگرد، چشم‌انداز بسیار مناسبی برای این منطقه وجود دارد و سرمایه‌گذاران جدید به هشتگرد می‌آیند.
وی با بیان اینکه بخشی از واحدهای مسکن مهر در البرز فاقد متقاضی است، گفت: اگر مشکلات مربوط به خدمات از جمله آب و برق و گاز و حمل و نقل برطرف شود، به طور قطع شرایط شهر جدید هشتگرد تفاوت بسیاری خواهد داشت.
عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از سخنان خود با غیر واقعی توصیف کردن وعده‌هایی که در ابتدای آغاز طرح مسکن مهر به مردم داده شد، گفت: یکی از مهمترین مشکلات این است که هزینه‌ها به طور واقع‌گرایانه محاسبه و اعلام نشده بود.
طاهرخانی بیان داشت: دولت در حالی کار خود را آغاز کرد که هم تسهیلات بانکی برای مسکن مهر مصرف شده بود و هم هزینه تولید و ساخت و ساز به شدت افزایش یافته بود، با این وجود تلاش‌های خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.
لازم به توضیح است در این مراسم 5 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد با اعتباری بالغ 250 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
برای ثبت نام مسکن مهر به هشتگردونظرابادمراجعه کردم ولی ثبت نام نمی کنند.لطفا راهنمایی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار