همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 31 August 2015
همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش تسنیم؛ همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح فاز اول طرح بهسازی روستای آرتیمان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان در مراسم افتتاح فاز اول طرح بهسازی روستای آرتیمان اظهار داشت: طرح هادی این روستا در سال ۱۳۸۴ تهیه و فاز اول اجرای طرح هادی در سال ۱۳۹۲ آغاز شده است که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

روح الله بهرامی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۲هزار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: هزار میلیون ریال آن اعتبار تخصیصی از محل منابع ملی و مابقی یه صورت تعهدی انجام شده است.

وی عملیات انجام شده در فاز اول طرح بهسازی روستا را شامل ۵۰۰مترمکعب خاکبرداری، ۲۵۰متر مربع تخریب، ۸۰۰مترطول جدول‌گذاری، ۲۰۰متر طول جابجایی تأسیسات، ۱۵۰۰متر مربع کف‌برداری، ۴هزار متر مربع زیرسازی و ۴هزار متر مربع آسفالت گرم عنوان کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به طرح مقاوم سازی مساکن روستایی بیان کرد: تاکنون ۲۷ مسکن در این روستا از تسهیلات مسکن روستایی استفاده و مساکن خود را نوسازی و مقاوم سازی کرده‌اند.

بهرامی در ادامه با اشاره به همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در راستای صدور اسناد مالکیت برای مساکن روستایی اظهار کرد: تاکنون ۹۷ مورد سند مالکیت در این روستا صادر شده است.

وی همچنین از اداره راه و شهرسازی شهرستان در راستای تقبل قسمتی از آسفالت پروژه و مدیریت توزیع برق شهرستان جهت همکاری در جابجایی تأسیسات شبکه برق پروژه تقدیر و تشکر کرد.

افتتاح ۵ پروژه توسط مدیریت توزیع برق شهرستان

مدیریت توزیع برق شهرستان تویسرکان در افتتاح بهره‌برداری از پست هوایی عمومی ۲۰۰کیلو ولت آمپری خیابان فردوسی تویسرکان اظهار کرد: در این پروژه که با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده، از ۲۰۰متر خط ۲۰کیلو ولت هوایی، ۳۰۰متر شبکه فشار ضعیف کابل خودنگهدار و ۷ دستگاه چراغ کله‌گاوری ۱۵۰وات بخار سدیم بهره‌برداری می‌شود.

رضا جلیلوند بهره برداری از پست هوایی عمومی ۱۰۰ کیلو ولت آمپری روستای سوتلق و روستای عین آباد را از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری این روز اعلام کرد و افزود: جابجایی و رفع حریم شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی روستای سوتلق نیز امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی را از دیگر خدمات خوب این مدیریت عنوان کرد و افزود: نصب ۵دستگاه سکسیونر هوایی گازی نیز از دیگر فعالیت‌های این مدیریت است که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیریت توزیع برق شهرستان تویسرکان اعتبار هزینه شده برای این ۴پروژه را بالغ بر ۵۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

افتتاح و کلنگ زنی ۷پروژه توسط شهرداری تویسرکان

شهردار تویسرکان در مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث نماز‌خانه ورودی شهر اظهار کرد: با توجه به احساس نیاز به این پروژه در سمت بلوار کرمانشاه، نمازخانه‌ و سرویس بهداشتی در این مکان احداث می‌شود.

کاظم گمار اعتبار اولیه این پروژه را یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال که ۶۰۰میلیون ریال آن توسط خیر تأمین گردیده، اعلام کرد و افزود: این پروژه در مساحت ۱۳۰متر مربع با محوطه سازی ۱۱۰۰متر مربع احداث می‌شود.

وی با اشاره به اجرای آبیاری بارانی بلوار شهید عینعلی و میدان قائم، در مراسم افتتاح این پروژه گفت: این پروژه در راستای مدیریت مصرف بهینه آب و اجرای آبیاری مکانیزه فضای سبز رفوژ بلوار در طول رفوژ ۷۵۰متر با عرض۴متر با اعتبار ۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال انجام شده است.

گمار در مراسم افتتاح پروژه آبنمای تپه نورالشهدا با اشاره به ساخت آبنما و محوطه سازی محل گفت: این پروژه جهت تقویت سایت گردشگری تپه نورالشهدا و زیباسازی این محل با اعتبار ۱میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان انجام شده است.

وی همچنین در مراسم افتتاح پروژه کوی شهید رجایی اظهار کرد: احداث بوستان و فضای سبز در کوی شهید رجایی در ۵۴۰۰متر مربع با اعتبار ۲۵۰۰ میلیون ریال که ۱۵۰۰ میلیون ریال آن تملک زمین بوده است، در راستای رفاه حال همشهریان عزیز در این منطقه انجام شده است.

شهردار تویسرکان در مراسم کلنگ زنی بلوار ۳۰متری کنار پارک نبوت بیان کرد: هدف از انجام این پروژه اتصال معابر خیابان امین به ابتدای خیابان دکتر صادق آینه‌وند در ۴۵۰متر طول با ۳۰متر عرض با اعتبار ۵میلیارد ریال است.

گمار در کلنگ‌زنی پارک بانوان تویسرکان، مساحت این پروژه را ۸هزار متر مربع با اعتبار هزینه شده اولیه ۱میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای این پروژه احداث پارک و نصب وسایل ورزشی برای بانوان با رعایت استانداردهای لازم جهت رفاه حال بانوان تویسرکانی است.

وی در مراسم افتتاح روکش آسفالت معابر سطح شهر، گفت: روکش آسفالت خیابان‌های انقلاب، امیرکبیر، شهدا، میدان امام ، میدان فرشید و بلوار سرکان(شامل کندن آسفالت قدیمی و اجرای روکش مجدد) در ۱۸هزار متر مربع به ارزش ۱۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار