استاندار بوشهرحبرداد
استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: دو دهکده گردشگری در شهرستان عسلویه ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 30 August 2015
 مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه اظهار داشت: تأمین آب در بخش شرب و کشاورزی یکی از دغدغه‌های اساسی در شهرستان عسلویه است که تلاش داریم تا این مشکلات رفع شود.

وی اجرای طرح آبخیزداری عسلویه را به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم در این شهرستان دانست و افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال برای استحصال روان‌آب‌ها در عسلویه سرمایه‌گذاری می‌شود.

استاندار بوشهر همچنین از رفع مشکلات آب شرب شهرستان عسلویه با استفاده از ساخت تأسیسات آب‌شیرین‌کن خبر داد و افزود: در منطقه سیراف شهرستان کنگان، تأسیسات آب‌شیرین‌کن برای تأمین آب در عسلویه و جم ایجاد می‌شود.

ایجاد دو دهکده گردشگری در شهرستان عسلویه

وی به ظرفیت‌های بالای شهرستان عسلویه در بخش گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: عسلویه در بخش توریسم طبیعی، توریسم ساحلی و دریایی و توریسم صنعتی دارای ظرفیت‌های بالایی است.

سالاری از ایجاد دو دهکده گردشگری در شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: طراحی‌های ساخت دهکده گردشگری در عسلویه انجام شده است.

وی توسعه زیرساخت‌های عمرانی در سطح روستاها را نیز به‌عنوان یکی دیگر از طرح‌های موردنظر برای عسلویه عنوان کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز مردم در بخش‌های ورزشی، راه روستایی، رفاهی و . . . را در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر همگرایی و اتحاد مردم را به‌عنوان یکی از عوامل پیشرفت و توسعه شهرستان عسلویه عنوان کرد و ادامه داد: توسعه عمران روستایی و نقاط کم برخوردار را به‌صورت جدی در دستور کار داریم.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی روستاها

وی ادامه داد: در راستای توسعه روستاهای استان، سال گذشته زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک‌هزار نفر استان ساخته شد و امسال نیز این فضاهای ورزشی در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر استان ایجاد می‌شود.

سالاری اضافه کرد: در روستاهای زیر ۵۰۰ نفر استان زمین‌های ورزشی خاکی تسطیح و ساماندهی خواهد شد و امکاناتی همچون تیر دروازه و نیمکت و . . . در آن‌ها ایجاد می‌شود.

وی همچنین از ساخت زمین والیبال در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان بوشهر خبر داد و افزود: بوستان‌های امید نیز در همه روستاهای استان اجرا خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار