مدیرکل استاندارد ایلام ؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: اولین قدم استاندارد در استان در زمینه همکاری برگزاری دوره‌های آموزشی و آموزش تدوین استاندارهای ملی در پارک علم و فناوری برای شرکت‌های دانش بنیان است که در زمینه تولید محصولات بتوانند حداقل مبناها را رعایت و نهایتاً با حمایت استاندارد بتوانند محصولات استاندارد تولید کنند.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱ 08 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی اظهار کرد: اداره کل استاندارد تمام تلاش خود را در در زمینه همکاری و حمایت شرکت‌های دانش بنیان به کار می‌گیرد.

وی سپس به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه صدور گواهینامه انطباق و محصول پرداخت و گفت: اگر علم و دانش در بستر صنعت و خدمات کشور جاری و ساری شود جامعه از مواهب دانش و نوآوری برخوردار خواهد شد.

نماینده پارک علم و فناوری ایلام نیز در دیدار گفت: امیدوارم با این هم افزایی استانداد و پارک علم و فناوری بتوانیم چرخ‌های اقتصادی محصولات دانش بنیان را به حرکت درآوریم.

اسماعیل بیگی بیان کرد: استانداردسازی علاوه بر افزایش تقاضا برای خرید کالای باکیفیت، سبب رشد صادرات خواهد شد.

نماینده پارک علم و فناوری ایلام نیز در دیدار گفت: یکی از سیاست‌های توسعه بازار محصولات و خدمات دانش بنیان و افزایش تقاضای محصولات و خدمات آنها در بازار هدف استانداردسازی محصولات و خدمات دانش‌بنیان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار