کد خبر: ۸۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 31 August 2015

رشت - ایرنا - همزمان با آخرین روز از هفته دولت هفت طرح عمران شهری شهرداری آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.
[افتتاح چند پروژه عمرانی در شرق گیلان به مناسبت هفته دولت]

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه عصر یکشنبه در جریان افتتاح این پروژه ها گفت : رفع مشکلات و تحقق خواسته های به حق مردم بایستی همواره مورد توجه قرار بگیرد.
حسین اسماعیلیان افزود : به این منظور ایجاد تعامل و همفکری مناسب در حوزه شهرداری و شورای شهر می تواند گامی موثر در خدمت رسانی به مردم باشد.
وی یادآور شد : اعضای شورای اسلامی با ایجاد تعامل و همفکری مناسب که زمینه ساز بسیاری از خدمات است می توانند در جهت توسعه منطقه قدم بردارند.
نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : خون پاک شهدا موجب شد تا انقلاب اسلامی و نظام مقدس ما از ارزش و اعتبار بسیاری برخوردار شود.
محمد حسین قربانی افزود : به این منظور همه ما در مقابل خون شهدا مسوولیت داریم و باید در راستای تحقق آرمانهای شهدا قدم برداریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم همواره نظاره گر اعمال دولت و مسوولین هستند اظهار داشت : باید از هیچ کوششی در جهت خدمت به مردم کوتاهی نکنیم .
شهردار شهر آستانه اشرفیه نیز در این آیین ارائه خدمت به مردم را مهمترین اهداف اجرای پروژه های شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت : به این منظور در هفته دولت امسال تعداد هفت طرح عمرانی در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسیده اند .
علی شفیعی اظهار داشت : آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر با اعتبار بیش از 11 میلیارد و 475 میلیون ریال ، اجرای طرح لوله گذاری ،جمع آوری و هدایت آبهای سطحی معابر با اعتبار بیش از یک میلیارد و 969 میلیون ریال ، لکه گیری آسفالت و بتن ریزی معابر با اعتبار بیش از سه میلیارد و 675 میلیون ریال ، احیاء و بهسازی فضای سبز با اعتبار سه میلیارد و 968 میلیون ریال از جمله این طرحها به شمار می رود.
وی گفت: همچنین اجرای طرح فرش موزائیک پیاده روهای سطح شهر با اعتبار بیش از یک میلیارد و 542 میلیون ریال ،بازسازی میادین و رنگ آمیزی جداول سطح شهر با اعتبار بیش از یک میلیارد و 25 میلیون ریال و احداث میدان معلم با اعتبار 350 میلیون ریال از دیگر طرحهایی است که در هفته دولت بطور همزمان به افتتاح رسیده است.
شفیعی در ادامه با بیان اینکه کل پروژه های شهرداری آستانه اشرفیه در هفته دولت امسال بیش از 24 میلیارد و 25 میلیون ریال هزینه در برداشته افزود : از این میزان دو میلیارد و 287 میلیون و 125 هزار ریال از طریق اعتبارات استانی و مابقی نیز از طریق اعتبارات داخلی شهرداری آستانه اشرفیه تامین شده است.
شهر آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
***
در آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت 21 پروژه عمرانی با صرف اعتبار یک میلیارد و 799میلیون تومان در املش افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، با حضور مسوولان محلی سه پروژه توسعه شبکه دیجیتال صدا و سیما به صورت نمادین در روستای گوشت پزان املش با صرف اعتبار 550 میلیون تومان بهره برداری شد.
همچنین به این مناسبت هشت پروژه برق رسانی با اعتبار 659 میلیون تومان در روستای کلانسرا و هفت منطقه دیگر شهرستان املش افتتاح شد.
10 پروژه شهرداری از جمله آسفالت کوچه ها، موزائیک فرش معابر شهر املش نیز با اعتبار 590 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
همچنین طی مراسمی در کانون معصومیه املش از 78 کارمند و شش مدیر نمونه ادارات املش تجلیل به عمل آمد.
شهرستان املش در شرق مرکز گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار