مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری نخستین همایش یاوران نماز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 01 September 2015
مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری نخستین همایش یاوران نماز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تسنیم؛رضا شریفی‌راد اظهار داشت: نخستین همایش یاوران نماز با همکاری اداره آموزش وپرورش تویسرکان در نیمه اول مهرماه جاری برگزارمی شود.

وی با اشاره به نقش اساسی نماز در مدارس، افزود: در این همایش که با استقبال روحانیون، هیئت امنای مساجد، فرهنگیان و رابطین نماز در ادارات مواجه شده است از اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برای سخنرانی دعوت می‌شود.

شریفی‌راد بیان کرد: با توجه تاکید آیات وروایات وعلمای ما برای برپایی نماز خصوصا در اول وقت همه ما باید دست بدست هم دهیم از خانواده خود ،مسجد خود و اداره خود شروع کنیم و با اخلاق خوب مردم و راهکارهای این امر بزرگ و ذکر الهی را احیا کنیم.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی، عنوان کرد: دوره آموزشی شیوه‌های انتقال مفاهیم دینی به استعداد یکصد نفر از مربیان پرورشی آموزش وپرورش شهرستان تویسرکان نیمه اول مهرماه جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مربیان پرورشی از ارکان تاثیرگذار جامعه هستند، گفت: در این دوره یک روزه داوطلبان با شیوه‌های نوین انتقال مفاهیم دینی به دانش‌آموزان آشنا می‌شوند.

شریفی‌راد تصریح کرد: این دوره تأثیر و نقش مفید و کارآمدی برای مربیان آموزش وپرورش است که موجب جذب جوانان ونوجوانان می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان اظهار داشت: این دوره با همکاری واحد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان برگزار خواهد شد و برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: ۲۰ برنامه فرهنگی، قرآنی و تبلیغی ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

شریفی‌راد بیان کرد: برنامه‌های این اداره در هفته دفاع مقدس شامل تجلیل از خانواده‌های شهدای روحانی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مساجد با موضوع بیان ارزش‌های دفاع مقدس، اعزام مبلغان و مبلغات به سطح شهرستان، خاطره‌گویی در هیئات مذهبی، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی است.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد: همچنین اعزام مبلغان به‌عنوان روحانی کاروان‌های راهیان نور، طرح ختم یک میلیون صلوات و یکصد ختم قرآن در جلسات قرآنی و موسسات و خانه‌های قرآنی و اهدای آن به ارواح طیبه شهدا، افتتاح خانه قرآن شهری، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار شهداو برگزاری نمایشگاه مقایسه‌ای دفاع مقدس در شهر فرسفج از جمله برنامه‌ها است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار