کد خبر: ۸۶۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 10 June 2020

۴۹ هزار مترمربع  اراضی ملی در آستانه اشرفیه رفع تصرف شد

تابناک/فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۹ هزار مترمربع از اراضی ملی و ساحلی این شهرستان در مناطق کیسم ، دهشال و بخش بندرکیاشهر از دست متصرفان خارج و رفع تصرف شد.

سرهنگ حمید محمدی نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ، ارزش این اراضی ملی را ۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد:  رفع تصرف این اراضی ملی با همکاری مقام قضایی و ادارات متولی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این مدت سه  هزار و ۳۳۸ مورد تماس مردم منطقه با پلیس ۱۱۰ به ثبت رسیده  افزود: همچنین طی این مدت تماس های مردم این شهرستان با پلیس ۱۹۷ در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ۷۴ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: طی چندروز اخیر نیز شش تن چوب قاچاق از ۲ دستگاه نیسان در منطقه دهکاء و دهشال این شهرستان کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر و به مقامهای قضایی معرفی شدند.

وی به دستگیری یک سارق ساختمان های  نیمه ساخته در این منطقه نیز در روز گذشته اشاره و اضافه کرد : این سارق ۲۶ ساله به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ محمدی نسب ، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و جرائم را از وظایف مهم نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: پلیس تلاش دارد تا با نگاهی فرهنگی ، زمینه کاهش مشکلات اجتماعی را در جامعه فراهم سازد.

وی  جلب مشارکت مردم را در کاهش بسیاری از جرائم اجتماعی ضروری دانست و خواستار همکاری و تعامل  بیشتر مردم این شهرستان با ماموران نیروی انتظامی شد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق  گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندر کیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار