کد خبر: ۸۶۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 11 June 2020

استاندار: پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تسریع شود

تابناک/ استاندار اردبیل بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در این استان تاکید کرد.

 اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال اظهارداشت: تمام مدیران دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های عامل باید پیگیر امور پرداخت تسهیلات باشند تا این مبالغ به دست مردم برسد.
وی بیان‌کرد: در فاز اول ۵۳۵ میلیارد تومان به بانک‌های استان ابلاغ شده که لازم است این سهمیه به دست مشاغل  آسیب‌دیده از کرونا برسد.
استاندار اردبیل ادامه‌داد: بسیاری از مشاغل و فعالان حوزه‌های مختلف بخاطر کرونا متحمل ضرر شدند که لازم است مورد حمایت قرار بگیرند.
او همچنین با تاکید بر پیگیری طرح‌های اشتغالزای استان در بخش‌های کشاورزی ، صنعت و گردشگری از رصد هفتگی روند فعال‌سازی این طرح‌ها و واحدها خبر داد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های جهش تولید در بخش‌های کشاورزی ، صنعت و گردشگری از ابتدای سال تدوین شده است، گفت: در این بخش‌ها اقدامات مناسبی شده که اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار و احداث بزرگترین گلخانه در شمال استان با اشتغالزایی بالا از جمله اقدامات در حوزه کشاورزی است.
استاندار اردبیل افزود: در بخش گردشگری نیز احداث پیست‌های اسکی،  آغاز احداث هتل‌های سه ستاره در شهرستان ها و پنج ستاره در اردبیل ، احداث مجتمع آبدرمانی و سرمایه‌گذاری در حاشیه دریاچه‌های هدف گردشگری از جمله اقداماتی است که علاوه بر رونق این بخش در رشد و رونق اقتصادی خدمات و سایر مشاغل مرتبط نیز موثر خواهد بود.
 وی گفت: در بخش تولیدات صنعتی نیز اقدامات مهمی صورت گرفته ، به طوری که در تولید ام‌دی‌اف در جایگاه دوم بعد از گیلان قرار خواهیم گرفت.
استاندار اردبیل بیان‌کرد: پتروشیمی ، تولید لاستیک و خودرو از جمله مواردی است که در استان رونق گرفته و بر اشتغالزایی نیز تاثیر مهمی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار