کد خبر: ۸۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 31 August 2015

رشت - ایرنا - رییس روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان از تغییر پرواز زائران حج تمتع استان خبر داد و بیان کرد: همه زائران استان دهم شهریورماه عازم مدینه منوره می شوند.
[زمان پرواز زائران گیلانی به مقصد مدینه تغییر کرد]

سید رضا علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش تر قرار بود پرواز زائران گیلانی به شماره 4259-5259 دهم شهریور و شماره پرواز 4249-5249 شرکت هواپیمایی سعودی یازدهم مهرماه سال جاری به ترتیب در ساعت 15 و پنج دقیقه و یک و 20 دقیقه بامداد از مبداء فرودگاه رشت به مقصد مدینه انجام شود.
وی ادامه داد: هم اکنون پرواز دوم زائران به شماره 4249ساعت 21 و 40 دقیقه دهم شهریور ماه انجام خواهد شد.
وی گفت: امسال برای بیست و یکمین سال متوالی پروازهای حج تمتع از ترمینال یک این فرودگاه انجام می شود.
وی، با اشاره به پروازهای برگشت حج تمتع امسال افزود: زائران گیلانی 12 مهر ماه از سرزمین وحی به مقصد فرودگاه رشت بر می گردند.
علوی با آمادگی اداره کل فرودگاه رشت برای اعزام زائران گیلانی به سرزمین وحی خواستار هماهنگی بین اعضای کمیته تسهیلات حج استان از جمله پلیس فرودگاه، گمرک و گذرنامه نهاد ریاست جمهوری، ناجا و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی برای بازرسی ساکها و پس از پلمپ توسط گمرک و تحویل آنها به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شد.
وی ، همچنین هواپیمای حامل زائران گیلانی را بوئینگ 767 هواپیمایی سعودی با خدمات فرودگاهی هواپیمایی جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: زائران گیلانی بعد از پایان سفر از فرودگاه مدینه 11 مهر به فرودگاه رشت مراجعت می کنند.
687 نفر از زائران گیلانی در قالب پنج کاروان عازم حج تمتع می شوند.
گفتنی است؛ فرودگاه سردار جنگل رشت از سال 73 اعزام زائران گیلانی به سرزمین وحی را انجام می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار