بدنبال فوت کارن کوچلو در بیمارستان فوق تخصصی امام حسین عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از استاندار اصفهان به شکل ویژه خواست تیم بازرسی برای بررسی موضوع و رسیدگی به گلایه های خانواده های بیمارانی که کودکان خود را در این بیمارستان از دست دادند یا نقص عضو شدند ارسال کند که مورد موافقت استاندار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ 14 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، عاطفه قلع ریز، استاندار اصفهان که امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفته بود دستور ویژه برای بازرسی دو موضوع را داد اول اینکه برای تذکر نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر و بررسی ساختارهای ناکارآمد و فعالیت های معیوب در درمان کودکان و عدم پاسخگوی سیستم‌ بهداشت و درمان استان به صدای معترض مردم و ختم شدن تمامی پرونده های شکایت در نظام پزشکی به نفع پزشکان شد
و در موضوع دوم خواستار تیم بازرسی ویژه بر موضوع طرح تفصیلی شهر و کسب درآمدهای کلان و ایجاد فضای رانت خواری شد.
استاندار اصفهان نیز از امروز رعایت پروتکل های بهداشتی بر مترو ، اتوبوس و تاکسی ها را یک امر ضروری و از دستورات ویژه استانداری در این جلسه خواند و ادامه داد: وضعیت بهداشتی در مترو بسیار نامناسب است.
رضایی تردد اتوبوس های شهری در خطوطی کا تعداد مسافران کم است را غیر موجه خواند و افزود: لازم است که از مینی بوس ها و ون های کوچک در این خطوط استفاده شود.
استاندار اصفهان ورودی اصفهان از جنوب را نامناسب و بسیار مشمئزه کننده دانست و گفت: ورودی اصفهان از جنوب شبیه خرابه ای است که شان و حیثت اصفهان را از بین برده است.
وی با اشاره به اینکه باید نظارت ویژه ای روی حومه شهر اصفهان از جمله شاهین شهر، نجف آباد و فولاد شهر است، ادامه داد: تیم بازرسی ویژه برای اجاره بهای سنگین در دستور کار قرار گرفت.

شادی و نشاط زنان به معنای بی بند و باری نیست

رضایی ساخت خانه احزاب یک بدهکاری اصناف به شهرداری اعلام کرد و گفت : ساخت این خانه یکی از سوغات این جلسه هست.
وی از شهرداری خواست بازارچه ای برای عرضه و فروش محصولات خانگی و راهی برای کسب درامد زنان بی سرپرست و بد سرپرست فراهم سازد.
استاندار ایجاد سینمای کودک در شهر دوستدار کودک را دستور داد و گفت: فضا شادی و نشاط خانوادگی و برای شادی بانوان با رعایت خطوط قرمز را در شهر اصفهان امری واجب دانست.
وی گفت: شادی و نشاط بانوان به معنای بی بند و باری نیست .
رضایی بیان داشت: نگران اتش سوزی در بازار اصفهان بخاطر سیستم برق کشی هستم که باید شهرداری و اتش نشانی و میراث فرهنگی چاره جدی برای این امر بیندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار