سرپرست ارشاد شهرستان دشتی عنوان کرد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: جُنگ هنر خورموج با هدف نشان دادن توانایی‌های هنرجویان و فعالیت انجمن‌های فرهنگی و هنری فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 31 August 2015
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، صبح امروز در جُنگ هنر خورموج که در تالار ارشاد خورموج برگزار شد، گفت: به خود می‌بالم که در دیاری مدیریت فرهنگی می‌کنم که فرهنگ از دغدغه‌های اصلی مردم است و مردمی فرهیخته دارد که دل در توسعه فرهنگی دیارشان دارند.

حمید زارعی افزود: زندگی بدون هنر بسیار بی‌روح و کسل‌کننده است، نقش هنر در زندگی این است که به مردم امید و نشاط می‌دهد و اداره ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های دولت با تلاش انجمن‌های هنری می‌کوشد با تدبیر، امید را به جامعه تزریق کند.

وی ادامه داد: جُنگ هنر خورموج با هدف نشان دادن توانایی‌های هنرجویان و فعالیت انجمن‌های فرهنگی و هنری فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار می‌شود و درصدد هستیم هر ماه این برنامه را برگزار کنیم، من از مسئولان انجمن‌ها، اساتید و حمایت خانواده‌ها سپاسگزارم.

زارعی با قدردانی از فرماندار دشتی اضافه کرد: با اعتبار خوبی که به فرهنگسرا اختصاص داده‌ شده، قطعاً شاهد اتفاقات و موفقیت‌های خوبی خواهیم بود.

در ادامه، گروه سرود کودکان انجمن موسیقی متشکل از نوازندگان تمبک، سنتور، دف، پیانو، بلز و گروه همخوان به سرپرستی سیدعطاءالله حسینی اجرای برنامه کردند و نوازندگی پیانو توسط مبینا محمد رستمی، گیتار و کلارینت توسط امیر عطایی و عطا حیاتی و خوانندگی و گیتارنوازی حبیب احمدی، شعرخوانی فاطمه نوایی‌لقب، ابوذر زارعی و مهدی شیخیانی، نقالی فاطمه عبداللهی و دختر 3 ساله، عالمه عبداللهی از دیگر قسمت‌های این جُنگ هنر بود.

در پایان از طرف انجمن‌های هنری فرهنگسرا از غلامرضا مهرجو فرماندار دشتی تقدیر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار