مدیر کل آموزش و پروش استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ۲۶ پایگاه ثابت و ۱۳ پایگاه سیار برای سنجش دانش‌آموزان پایه اول، گفت: زمان و مکان مراجعه سنجش سلامت نوآموزان دبستانی اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 15 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مجید یزدان‌پناه در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 99 ـ 1400، اظهار داشت: خانواده‌ها نگران وضعیت تحصیلی فرزندان در سال جدید و نحوه ثبت‌نام آن‌ها نباشند.

وی در رابطه با ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های اول، گفت: ثبت‌نام‌ها متولدین نیمه دوم 92 و نیمه اول 93، از این پایه شروع شده و تا آخر مردادماه هم ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به آمادگی 26 پایگاه ثابت و 13 پایگاه سیار برای سنجش نوآموزان پایه اول اشاره و بیان کرد: 12 پایگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه و یک پایگاه تخصصی در کل استان بدین منظور آماده شده است.

وی از آمادگی این پایگاه‌های سنجش خبر داد و تصریح کرد: این مکان‌ها ضدعفونی شده و 10 درصد ماسک و وسایل بهداشتی برای استفاده ارباب رجوع در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

یزدان‌پناه زمان آغاز سنجش را از 20 تیرماه اعلام کرد و گفت: مراجعه اولیه به اطلاع خانواده‌های می‌رسد، زمان و روز و پایگاه آن مشخص است، لطفا والدین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: میان پایه‌ها برای ثبت‌نام نیازی ندارند ثبت‌نام اتوماتیک‌وار انجام می‌شود و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم و دهم نیز از اوایل تیرماه تا پایان شهریورماه انجام می‌شود.

یزدان‌پناه در خصوص چگونگی برگزاری دو آزمون حضوری استعداد درخشان و تیزهوشان، اضافه کرد: آزمون مدرسه نمونه دولتی برای کلاس دهم 20 تیرماه و آزمون تیزهوشان در پایه هفتم و دهم در 27 تیرماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان کارت ورود به جلسه را سه روز قبل از امتحان تحویل بگیرند، سالن‌ها با فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی، آماده برگزاری آزمونی سالم است.

وی در خصوص بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: تابع دستور‌العمل وزاتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در خصوص هر گونه روش بازگشایی آموزش و پرورش استان آمادگی لازم را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار