سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با هشدار نسبت به اینکه شهرستان بویراحمد با توجه به مبتلایان چند روز اخیر در مرز هشدار قرار دارد، اظهار کرد: اگر وضعی طی دو هفته آینده در این شهرستان بر همین منوال باشد، شاهد قرارگیری استان در وضعیت قرمز خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 18 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان پناه عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای برنامه تست گیری تاکنون، ۱۳ هزار و ۹۰۰ نمونه تست از موارد مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شده است.
یزدان پناه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: متأسفانه تعداد موارد مبتلا به کرونا طی دو هفته گذشته در استان از ۷ درصد به ۱۵ درصد رسیده است.
یزدان‌پناه با اشاره به آزمایش‌های دریافتی از طریق آزمایشگاه مولکولی یاسوج، عنوان داشت: همچنین ۳۰۸ نمونه ارسالی از طریق آزمایشگاه یاسوج، بیانگر روند صعودی مبتلایان طی امروز نسبت به روزهای گذشته است.
یزدان پناه گفت: ۸۷ بیمار مشکوک و ۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری هستند.
وی با هشدار نسبت به اینکه شهرستان بویراحمد با توجه به مبتلایان چند روز اخیر در مرز هشدار قرار دارد، اظهار کرد: اگر وضعی طی دو هفته آینده در این شهرستان بر همین منوال باشد، شاهد قرارگیری استان در وضعیت قرمز خواهیم بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار عدم مسافرت مردم به استان‌هایی مانند خوزستان، بوشهر و هرمزگان شد و گفت: این استان‌ها در وضعیت قرمز قرار داشته و چندین نفر از مبتلایان سابقه سفر به این مناطق را دارند. مردم با بی توجهی و مسافرت جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
وی در پایان اظهار کرد: مردم استان نسبت به رعایت فاصله گذاری هوشمند، اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و مراسم اقدام کرده و از فعالیت غیر ضرور در جامعه پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار