کد خبر: ۸۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 01 September 2015
رشت - ایرنا - با پیشنهاد و همکاری هیات شطرنج گیلان ، اولین دوره رقابت های شطرنج لیگ آموزشگاه های استان برگزار می شود .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان روز سه شنبه گفت : در جلسه ای که با مسوولان هیات شطرنج استان برگزار کردیم ، به توافقات خوبی از جمله برگزاری اولین دوره لیگ شطرنج آموزشگاه های گیلان دست یافتیم .

سید امیر فرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طی جلسه ای که با مسوولان هیات شطرنج گیلان برگزار شد ، 

از سوی مسوولان هیات شطرنج پیشنهاد شد که برای اولین بار لیگ شطرنج آموزشگاه های استان برگزار شود که این پیشنهاد مورد موافقت اداره آموزش و پرورش قرار گرفت .
وی اظهار کرد : این مسابقات با کمک و همکاری هیات شطرنج گیلان برگزار خواهد شد تا نفرات برتر انتخاب و در صورت برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی آموزشگاه های کشور ، در آن مسابقات حضور یابند .
وی بیان کرد : متاسفانه سه سال است که مسابقات شطرنج قهرمانی آموزشگاه های کشور برگزار نمی شود و امیدواریم که این مسابقات طی سال جاری دوباره راه اندازی شود .
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان ادامه داد : همچنین قرار شد که از طرف هیات شطرنج استان ، 150 صفحه مهره شطرنج به آموزش و پرورش اهداء شود تا این صفحه مهره ها در اختیار مدارس قرار بگیرد .
فرحسینی اضافه کرد : تخفیف ویژه به فرهنگیان برای شرکت در کلاس های مربیگری و داوری شطرنج و برگزاری رایگان مسابقات در محل هیات شطرنج از دیگر توافقات اداره آموزش و پرورش با هیات شطرنج استان بود .ک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار