دبیر شورای عالی سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران با بیان اینکه مشکلات با مشارکت هر دو بخش خصوصی و دولتی حل می‌شود، گفت: بانک‌ها تسهیلات لازم را برای بخش خصوصی فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 01 September 2015
دبیر شورای عالی سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران با بیان اینکه مشکلات با مشارکت هر دو بخش خصوصی و دولتی حل می‌شود، گفت: بانک‌ها تسهیلات لازم را برای بخش خصوصی فراهم کنند.

به گزارش مهر؛ محمد عطاردیان در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان بابیان اینکه اگر بخش خصوصی خواهان گسترش خود است باید روی پای خود بایستد، اظهار داشت: تاکنون بخش خصوصی کارگزار دولت بوده و باید ازین پس سرمایه‌های بخش خصوصی به کار بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید تسهیلات و بستر لازم برای بخش خصوصی را ایجاد کند، ادامه داد: مشکلات و گره‌های بخش خصوصی باید به دست همین بخش باز شود.

دبیر شورای عالی سندیکای شرکت‌های ساختمانی و نایب رئیس هیئت‌مدیره کانون‌های کارفرمایان ایران بابیان اینکه با مشارکت دولت آنچه به نتیجه رسیده باید به عمل و اجرا درآید، افزود: گاهی ارگان‌های دولتی بزرگ‌ترین مانع برای بخش خصوصی هستند و بروکراسی و کاغذبازی‌های اداری و طولانی افراد را از کار در این زمینه منصرف می‌کند.

عطاردیان بابیان اینکه بانک‌ها تسهیلات لازم را برای بخش خصوصی فراهم کنند، گفت: مشکلات با مشارکت هر دو بخش خصوصی و دولتی حل می‌شود و دولتی‌ها نباید برای بخش خصوصی پشت درهای بسته تصمیم بگیرند.

وی با اعلام اینکه ایران باید از تجربیات بین‌المللی در عرصه ساختمان بهره گیرد ادامه داد: باید این تجربیات را بومی‌سازی کنیم.

دبیر شورای عالی سندیکای شرکت‌های ساختمانی و نایب رئیس هیئت‌مدیره کانون‌های کارفرمایان ایران با اشاره به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف به‌عنوان یکی از ظرفیت های مهم در بخش نیروی انسانی، افزود: برای بانوان باید اشتغال زایی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار