کارکنان جمعیت هلال احمر اهر جهت اشاعه ی فرهنگ دوچرخه سواری و توجه به اهمیت دوچرخه سواری در گسترش سلامتی و شادابی هر روزمسافت منزل تا اداره را رکاب می زنند.
کد خبر: ۸۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 01 September 2015

به گزارش تابناک تبریز توسعه تکنولوژی و پیشرفت ماشین آلات، در کنار تمامی مزایای خود، باعث شده است که زندگی افراد، کم تحرک تر و ساکن تر شده و این عدم تحرک و فعالیت عضلات و ماهیچه ها که منجر به سست شدن آنها می شود، عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت. در صورتی که به راحتی می توان از بروز این آسیب ها جلوگیری کرد.

دوچرخه سواری یکی از ورزش هایی است که دسترسی به آن آسان بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای استفاده ممتد از خودرو باشد.ضمن اینکه استفاده از دوچرخه موجب کاهش آلودگی هوا با توجه به عدم مصرف سوخت می شوددوچرخه به عنوان ابزاري براي گذران اوقات فراغت فعال و غير فعال، و در نقش يك وسيله نقليه درون شهري غير موتوري در سامانه حمل و نقل نوين، و نيز به عنوان يك رشته ورزشي تخصصي و حرفه اي مطرح است. امروزه به دليل وجود مشكلات متعدد حمل و نقل و الودگي هاي مختلف زيست محيطي، نقش دوچرخه به عنوان يك ابزار حمل و نقل فعال و پايدار در كاهش ترافيك و آلودگي هوا اهميتي دوچندان يافته است.

با توجه به نقش ورزش در سلامتی و شادابی جامعه برنامه ریزی و فرهنگ سازی مناسب برای دوچرخه سواری میان مردم از مهم ترین موضوعات می باشد.

استفاده ی کارکنان دولتی ادارات مختلف ضمن فرهنگسازی و تاثیرگذاری بر اقشار مختلف جامعه می تواند در کاهش هزینه های آنان نیز موثر واقع شود.کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر با دوچرخه سواری در مسیر خانه تا اداره نوید سلامتی را به همراه خویش دارند.هلالی ها هدف از اقدام خویش را گسترش سلامتی ونشاط عنوان می کنند و امیدوارند که با نشاط حاصل از ورزش با تکریم بسیار به مردم خدمت نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار