این قسمت از تازه های پلیسی استان با دستگیری جیب بران خلاقی که با روشی جالب از افراد مسن جیب بری میکردند شروع و با کشف 380 هزار نخ سیگار قاچاق و به دام انداختن سارقان مسلح ادامه می یابد.
کد خبر: ۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸ 28 February 2015

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس اظهار داشت: به دنبال وصول چندین پرونده جیب‌بری و کیف زنی در سطح شهرستان شیراز به کلانتری‌های استان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار واحدهای گشتی قرار گرفت.

سردار گودرزی تصریح کرد: بررسی پرونده‌ها حاکی از آن بود که سه نفر با استفاده از خودروهای مختلف افراد مسن را سوار کرده و سرنشین عقب که دست خود را به‌صورت صوری آتل‌بندی کرده بوده است، به بهانه باز و بسته کردن درب عقب خودرو اقدام به سرقت مدارک شناسایی، وجه نقد، عابر بانک از آنان می‌کرده‌اند.

وی افزود: شناسایی سارقان در دستور کار مأموران قرار داشت تا اینکه مأموران کلانتری " گلدشت" شیراز هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با سه نفر سرنشین مظنون شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرنشین عقب که دست خود را آتل‌بندی کرده بود، دستگیر و دو نفر دیگر با استفاده از خودرو متواری شدند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات به ارتکاب جرائم سرقت از افراد مسن اعتراف کرد، افزود: در این رابطه دو نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 76 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آن‌ها تحویل داده شده است، به شهروندان توصیه کرد: برای ترددهای درون‌شهری و برون‌شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و از سوار شدن بر خودروها و مسافربرهای شخصی خودداری نمایند.

کشف 380 هزار نخ سیگار قاچاق در " لارستان"

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان " لارستان" استان فارس، 380 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان " لارستان" با اعلام این خبر گفت: مأموران کلانتری "لطیفی" این شهرستان مطلع شدند یک دستگاه پژو 405 حامل بار قاچاق از مسیر شهر "خور" به سمت شهر "لطیفی" در حال حرکت است.

سرهنگ حسین خلیفه افزود: بلافاصله مأموران به مسیر حرکت این خودرو اعزام و خودرو را مشاهده کردند که راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن تعداد 380 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

دستگیری سارقان مسلح در "رستم"

فرمانده انتظامی شهرستان " رستم" استان فارس از کشف پرونده قتل و دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد.

سرگرد بهروز دهقانی در این زمینه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی به یک دستگاه خودرو پژو پارس و درنتیجه قتل یکی از سرنشینان خودرو در اواخر بهمن‌ماه امسال شناسایی و دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند یکی از متهمان را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" بیان کرد: تحقیقات تکمیلی مأموران منجر به شناسایی یکی دیگر از متهمان در یکی از روستاهای شهرستان شد که مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متهم ردیف دوم را نیز دستگیر کردند.

سرگرد دهقانی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه افراد دستگیرشده یک قبضه سلاح گرم به همراه مهمات مربوطه که از آن‌ها در سرقت مسلحانه استفاده کرده بودند، کشف شد.

وی بابیان اینکه شهرستان رستم محل ناامنی برای مجرمان و افراد مخل نظم و امنیت است، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار