مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان بوشهری در ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو موفق به کسب مدال برنزشدند.
کد خبر: ۸۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 02 September 2015
ناصر کرمی صبح امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان استان بوشهر شرکت کننده در ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با بیان اینکه المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در استان بوشهر سه سال است که برگزار می‌شود اظهار داشت: رشد دانش‌آموزان دراین المپیاد به‌گونه‌ای است که توانستند به ششمین المپیاد نانو راه یابند.

وی، با بیان اینکه دو دانش‌آموز از دبیرستان شهید بهشتی بوشهر به ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو کشور اعزام شدند تصریح کرد: محمدرضا نفیسی و شهریار میرزایی از دبیرستان شهید بهشتی بوشهر در این المپیاد دربین 40 شرکت کننده که به مرحله نهایی ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو راه یافته بودند موفق به دریافت مدال برنز شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه نهادهای ترویجی استان بوشهر در المپیاد  علوم و فنون نانو رتبه نخست کشور کسب کردند بیان کرد: استادان  در آموزش علوم و فنون نانو دانش‌آموزی این استان سه سال است که موفق به کسب مدال برتر می‌شوند.

کرمی با قدردانی از تلاش استادان و دانش‌آموزان استان بوشهر که موفق کسب رتبه برتر در ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو کشور شدند گفت: پژوهش‌سرای شهید خوشبخت یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های نانو دانش‌آموزی کشور است که نقش مهمی در پرورش و آموزش دانش‌آموزان دارد.

در این مراسم از دو دانش‌آموز برتر کشور محمدرضا نفیسی و شهریار میرزایی که در ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو حائز رتبه برتر شدند تجلیل شد.

محمدرضا نفیسی نیز در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه در این المپیاد 28 هزار نفر شرکت کرده بودند اظهار داشت: پس از طی مراحل مسابقات گوناگون 40 نفر به مرحله نهایی راه یافتند که 38 نفر موفق به دریافت مدال برتر و دیپلم افتخار شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله دانش‌آموزان شرکت کننده در مرحله نهایی المپیاد نانو ضمن فراگیری روش‌های ساخت و کاربرد نانو مواد در آزمایشگاه و شرکت در کارگاه‌های شبیه‌سازی نانو از مراکز فعال کشور در حوزه فناوری نانو بازدید کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار