هفته آینده انجام می شود؛
تابناک: استاندار اصفهان گفت: تنازعات سیاسی در استان اصفهان جای رقابت‌های مفید سیاسی را گرفته و مسیر توسعه را مختل کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 02 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رسول زرگرپور در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: تمام جریان‌های سیاسی در استان باید یکدل شوند تا بتوان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان برای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه نقاط مشترک جریان‌های سیاسی استان بسیار بیشتر از نقاط افتراق آن است از امضای منشور وفاق بین‌های جریان‌های مختلف سیاسی در هفته آینده خبر داد.

زرگرپوربا تأکید بر اینکه مسئولان شهرستان آران و بیدگل باید به وحدت و همدلی بیشتر روی بیاورند، خاطرنشان کرد: اختلافات قومی مانعی در مسیر توسعه است و اگر آران و بیدگل می‌خواهد به جایگاه واقعی خود برسد باید بین مسئولان و مردم آن همدلی بیشتر وجود داشته باشد.

وی افزود: اختلافات قومی و سیاسی، آران و بیدگل را از کاروان توسعه عقب می‌اندازد و موجب می‌شود که خود مسئولان با دست خود توسعه را از منطقه بگیرند.

استاندار اصفهان درباره درخواست مسئولان شهرستان مبنی بر رفع اختلاف حریم‌ها بین شهرستان کاشان و آران و بیدگل، مصوبات دولتی را مبنای تصمیم‌گیری دانست و گفت: ظرف یک ماه آینده این مسئله مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد.

هم‌چنین امام‌جمعه آران و بیدگل نیز در این جلسه گفت: شهرستان کویری آران و بیدگل، کانون فرسایش بادی در استان اصفهان است و در این زمینه نیازمند مساعدت مسئولان استانی است.

آیت الله سید محمد موسوی، افزایش نیرو برای حفاظت از تاغزارهای شهرستان و همچنین تخصیص اعتبارات لازم برای افزایش تاغزارها و مالچ پاشی بخش‌های بحرانی را از راه‌کارهای مقابله با پدیده فرسایش بادی عنوان کرد که در صورت وزش کوچک‌ترین طوفانی زندگی عادی مردم شهرستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به عمده مشکلات و درخواست‌های مردم آران وبیدگل از استاندار گفت: نبود تعرفه‌های آب و برق و گاز با توجه به گرمای بیش از 50 درجه در آران و بیدگل، مستقر نبودن ایستگاه آب‌وهوا شناسی، فرماندهی انتظامی بدون فرمانده، حل مشکل حریم شهرستان آران و بیدگل با شهرستان کاشان و مشکلات شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل عمده مشکلات است که نیازمند همکاری تمام مسئولان استانی و کشوری است.

فرماندار آران و بیدگل نیز در این جلسه با اشاره به وجود شرایط نامساعد آب‌وهوایی در آران و بیدگل گفت: با این‌ وجود نرخ بیکاری در این شهرستان بسیار پایین است.

ابوالفضل معینی نژاد افزود: از 85 میلیون فرش تولیدی کشور بیش از 60 درصد آن در پنج شهرک صنعتی آران و بیدگل تولید می‌شود که در سالیان اخیر به دلایل خاصی با کمبود مواد اولیه و مشکلات صادرات روبرو بوده‌اند که صاحبان واحدهای صنعتی نیازمند همکاری برای برطرف شدن این مشکلات هستند.

وی مهم‌ترین مشکل حال حاضر شهرستان آران و بیدگل که با درخواست‌های بالای مردمی نیز روبرو بوده است را کمبود فضا وامکانات بهداشتی و درمانی در آران و بیدگل بیان کرد که نیازمند توجه جدی برای برطرف شدن این مشکل است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :