معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: ازدواج زنان سرپرست خانوار یکی از راه‌های توانمندسازی مجدد آن‌هاست و سازمان بهزیستی نیز در جهت توانمند‌سازی این قشر از جامعه ۳۷۲۰ شغل ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 17 July 2020

مجتبی ناجی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: خدمات سازمان بهزیستی تنها معطوف به قشر خاص جامعه نیست بلکه همه مردم جامعه را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: خدمات بهزیستی تمام آحاد جامعه را پوشش می‌دهد و در جهت پیشگیری هرگونه خطر احتمالی خدمات فردی، خانوادگی و اجتماعی را به مردم ارائه می‌کند، در واقع خدمات بهزیستی برای مردمانی است که به دنبال برخورداری از سلامت و زندگی بهتر هستند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: یکی از خدمات بهزیستی ارائه مشاوره به مردم از جمله مشاوره ازدواج است که در زمینه‌های ارتباط با همسر، فرزند پروری و تشکیل خانواده خدمات خود را ارائه می‌دهد.

وی افزود: تا 40 سال پیش مشاوره و خدمات آن به صورت رسمی در کشور وجود نداشت اما در حال حاضر فقط در اصفهان نزدیک به 280 مرکز مشاوره وجود دارد که در حال ارائه خدمات به مردم هستند و علاوه بر آن خط تلفنی ‌نیز در نظر گرفته شده که شماره آن 1480 و آماده ارائه خدمات تلفنی به مردم است.

ناجی عنوان کرد: معمولا وقتی ما به موقع بتوانیم زمینه اختلال را تشخیص دهیم می‌توانیم اثربخشی اقداماتمان را افزایش دهیم. اقدامات پیشگیرانه معمولا ارزان‌تر و اثربخش‌تر هستند پس این اقدامات باید به موقع باشد تا بتوان معلولیت را کنترل و محدود کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :