استاندار مازندران:
پیگیری های چند ماه منجر به این اتفاق در بندر امیرآباد شد و با توجه به انتقال گاز دامغان به مازندران و بندر امیرآباد خوراک اولیه فراهم است و مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ 20 July 2020

استاندار مازندران گفت : احداث مجتمع پتروشیمی برای استان و کشور مهم است و امیدواریم تا دو ماه آینده مجوز لازم برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد اخذ و استارت اجرایی زده شود.

ایرنا- احمد حسین زادگان امروز یکشنبه در بازدید از مناطق پیش بینی شده برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندر امیرآباد بهشهر در جمع خبرنگاران افزود: موافقت های مختلف وزارت نفت و دستگاه های اجرایی برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندر امیرآباد یا مجاورت آن کسب شده و مشکلی برای ایجاد وجود ندارد.

استاندار مازندران یادآور شد: پیگیری های چند ماه منجر به این اتفاق در بندر امیرآباد شد و با توجه به انتقال گاز دامغان به مازندران و بندر امیرآباد خوراک اولیه فراهم است و مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: موافقت دستگاه های مرتبط برای اجرای پروژه مهم است که با توجه به نزدیکی به دریا برای تامین آب مشکلی نداریم و مختصات طرح برای ۵ میلیون متر مکعب آب پیش بینی شده که مشکلی در این بخش نداریم و با آب شیرین کن هم می توانیم به کمک بشتابیم.

حسین زادگان گفت: در حوزه زمین منابع ملی هماهنگی ها انجام شده است و با تایید وزارت نفت در بندر امیرآباد یا مجاورت آن مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: پیشنهاد به شورای اقتصاد می رود و ما بعنوان متقاضی این موضوع را پیگیری می کنیم که امیدواریم دو ماه آینده مجوزات لازم اخذ شود.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: امروز به اتفاق معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت پتروشیمی کشور بازدید میدانی از محل احداث مجتمع پتروشیمی در امیرآباد بهشهر انجام شد که پس از انجام توافقات لازم، بزودی تفاهم نامه این اتفاق بزرگ تنظیم و منعقد خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار