رئیس اتاق اصناف استان اصفهان
رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: برای مهار بیماری کرونا باید بر استفاده از ماسک و فرهنگسازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید شود و با هرگونه تعطیلی اصناف مخالف هستیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 20 July 2020

رسول جهانگیری با اشاره به نظارت بر اصناف در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک اظهار داشت: چنانچه روند صعودی ابتلاء به کرونا در استان اصفهان تداوم داشته باشد به هیچ وجه موافق اعمال محدودیت‌های اقتصادی و تعطیلی اصناف نیستیم.

وی افزود: شیوع کرونا بسیاری از اصناف استان اصفهان را به ورطه نابودی کشانده است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان بیشترین اصنافی که از شیوع کرونا متضرر شدند را اعلام کرد و گفت: تالارهای پذیرایی، سفره خانه‌های سنتی و کافی‌شاپ ها، قهوه خانه‌ها، سالن‌های غذاخوری و باغ تالارها، باغ سراها و مراکز اقامتی بیشترین ضرر اقتصادی را متحمل شدند و برخی حتی تا مرز ورشکستگی پیش رفتند.

جهانگیری بیان داشت: اصنافی که طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا با ۵۰ درصد ظرفیت شروع به فعالیت کردند به علت عدم مراجعه مردم در عمل با ۲۵ درصد ظرفیت به خدمت رسانی مشغولند.

وی تاکید کرد: در این وضعیت سخت معیشتی برای مهار بیماری کرونا باید بر استفاده از ماسک و فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شود و با هرگونه تعطیلی واحدهای کسب و کار و اصناف به شدت مخالفیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :