شهردار منطقه ۶ اصفهان گفت: ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتری برثانیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 22 July 2020

محمدرضا برکت به پروژه‌های آماده بهره برداری منطقه ۶ اصفهان پرداخت و اظهار داشت: مجموعه تقاطع غیر همسطح شهید کشوری و ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

وی افزود: بهره برداری از بوستان سایه در مساحتی بالغ بر ۷۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان می‌تواند در جلوگیری از فعالیت گردوغبار در اطراف کلان شهر اصفهان مؤثر باشد.

شهردار منطقه ۶ اصفهان به ساماندهی و تکمیل و تجهیز پارک‌ها هم اشاره‌ای داشت و گفت: ایمن سازی و اصلاح چراغ‌های روشنایی ۹ متری حاشیه رودخانه بخشی از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اصلاح و تعویض نورپردازی تونل همت با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد تومان تصریح کرد: احداث و راه اندازی آب‌نماهای پل فردوسی و نورپردازی گلستان شهدا و احداث منبع آب گلستان شهدا از اقدامات انجام شده است.

برکت به ساماندهی و خیابان سازی خیابان دنارت هم گریزی زد و گفت: پیاده روسازی و ساماندهی ضلع شمالی کوی امام و اصلاح و مرمت مسیر اتوبوس تندرو در منطقه ۶ و اجرای زیرسازی پیاده روهای خیابان شیخ مفید، ارباب، شیخ صدوق شمالی و جنوبی، خیابان شهید قدوسی و پارک‌های سطح منطقه قسمتی از پروژه‌های عمرانی این منطقه به شمار می‌رود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار