مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۲ میلیون تومان به ۱۸۰ نوعروس و تازه داماد تحت حمایت پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 24 July 2020

به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، کمک به ازدواج به نیازمندان را از برنامه‌های همیشگی این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان و کمک هزینه ازدواج برای تازه دامادان تحت حمایت این نهاد با همت و همکاری خیران و نیکوکاران به یک سنت پسندیده تبدیل شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان این‌که در سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۲ میلیون تومان به ۱۸۰ نوعروس و تازه داماد تحت حمایت پرداخت شده است، افزود: تمرکز اصلی در این برنامه حمایتی بر تهیه جهیزیه نوعروسان قرار دارد به نحوی که از ۱۸۰ خدمت ارائه شده ۱۴۷ مورد مربوط به جهیزیه و ۳۳ مورد نیز مربوط به تازه دامادان خانواده‌های تحت حمایت است.

وی با بیان این‌که گرانی لوازم خانگی کار تهیه جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند را سخت کرده است، گفت: بدون کمک خیران و نیکوکاران نمی‌توان به سادگی این بار بزرگ را از دوش خانوارهای آبرومند برداشت و از همه همشهریان دعوت می‌کنیم که با کمک به این نهاد و سایر فعالان عرصه خیر و احسان، شرایط را برای کمک آبرومندانه به نوعروسان این خانواده‌ها فراهم کنند.

زارع در تشریح روش‌های موجود برای مشارکت در طرح‌های خیر و احسان این نهاد به ویژه کمک به جهیزیه و ازدواج مددجویان، از فراهم بودن بسترهای الکترونیکی گوناگون در این زمینه خبر داد و عنوان کرد: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های نیکوکاری در اختیار همشهریان گرانقدر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در گذشته نیز کمیته امداد استان اصفهان بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان در قالب ۳۲۹۹ کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به جامعه تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :