مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: سازمان بهزیستی اصفهان یک‌هزار مهدکودک را تحت پوشش داشته و آمادگی آموزش کودکان در این مهدهای کودک در سطح استان در زمینه ترویج مصرف بهینه آب در جامعه را دارد.
کد خبر: ۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، محمدعلی صادقی در اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر مهدهای کودک استان با موضوع مدیریت مصرف آب اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان اصفهان آمادگی لازم جهت ترویج مصرف بهینه آب با شرکت آبفا استان اصفهان را دارد و در این زمینه همکاری‌های لازم را در دستور کار قرار می دهد.

وی با اشاره به جمله آب مایه حیات است تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بهزیستی استان 300 هزار خانوار و یک‌هزار مهدکودک را تحت پوشش قرار دارد که مسلماً آموزش کودکان در مهدهای کودک در سطح استان مؤثر در ترویج مصرف بهینه آب در جامعه دارد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب یک موضوع فرا بخشی است و همه اقشار جامعه و همه دستگاه‌ها باید خود ملزم به فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب‌نمایند.

هاشم امینی بابیان اینکه نادیده گرفتن مصرف بهینه آب در جامعه موجب مصرف بی‌رویه شده است اعلام کرد: در حال حاضر کشورهای توسعه‌یافته با توجه به اینکه از لحاظ منابع آبی با محدودیت مواجه نیستند اما مصرف سرانه آب در این کشورها به‌ مراتب کمتر از ایران است که چند سال اخیر با پدیده خشکسالی مواجه شده است و این امر بیانگر نادیده گرفتن مصرف بهینه آب در جامعه است.

وی به همکاری اداره کل بهزیستی با شرکت آبفای استان اصفهان پرداخت و خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جشنواره‌های متعددی به‌منظور ترویج مصرف بهینه آب در سطح جامعه با استفاده ابزار هنر و هنرمندان در دستور کار قرار داده است که در این میان اداره کل آموزش‌وپرورش و بهزیستی پیرامون برگزاری جشنواره روزنامه دیواری بنویسیم آب بخوانیم زندگی و جشنواره سیمای آب ویژه مهدهای کودک و قاصدک‌های برکت نهایت همکاری را داشته‌اند.

امینی به اهمیت آموزش در خردسالی اشاره کرد و اعلام نمود: برگزاری جشنواره سیمای آب ویژه مهدهای کودک در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب بسیار مؤثر بوده و باید تدابیری با همکاری دستگاه‌های مختلف لحاظ شود تا مصرف بهینه آب در سنین مختلف به‌ویژه در دوران خردسالی مدنظر قرار گیرد تا در نهایت از مصرف بی‌رویه طی سال‌های آینده جلوگیری به عمل آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار