تابناک: شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری بزرگ‌ترین زارع شهر اصفهان است، گفت: تقسیم آب برای شهرداری نیز باید همانند دیگر حق آبه داران انجام شود.
کد خبر: ۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مرتضی سقائیان نژاد در خصوص اظهارات استاندار اصفهان در راستای کاهش ۴۵ درصدی مصرف آب شهرداری اصفهان بیان داشت: کاهش این میزان آب قابل تامل است و این در حالی است که مقرر شده همه مصرف کنندگان به صورت اقتصادی از آب استفاده کنند.

وی که معتقد است شهرداری اصفهان بزرگ‌ترین زارع شهر اصفهان است، ادامه داد: شهرداری در حال حاضر نگهداری بیش از ۵ هزار هکتار فضای سبز را بر عهده دارد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه توزیع آب بین تمام حق آبه داران باید به صورت یکسان و عادلانه صورت گیرد، افزود: تقسیم آب برای شهرداری نیز باید همانند دیگر حق آبه داران انجام شود.

وی خرید پساب برای آبیاری فضای سبز را از دیگر راه حل‌های مناسب برای کاهش مصرف آب شهرداری دانست و ابراز داشت: در این زمینه دولت باید همکاری لازم را داشته باشد.

سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر بر اساس نظر کارشناسان تنها راه تغییر اقلیم کاشت درخت است، افزود: در این راستا و با توجه به وضعیت کنونی اقلیم در شهر اصفهان باید به درختکاری و توسعه فضای سبز بیش از اینها توجه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار