تابناک: یازدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ اصفهان عصر امروز با حضور استاندار اصفهان و کاراندیش، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 03 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، یازدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ اصفهان عصر امروز با حضور استاندار اصفهان و کاراندیش، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور بیش از 600 ناشر از سراسر کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در محل پل شهرستان این شهر،آغاز به کار کرد.

بر اساس اعلام مسئولان، ارتقای فضای علمی و معنوی نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل در دستور کار بوده در این راستا نیز رشد 10 درصدی ناشران حدود 600 ناشر از سراسر کشور صورت گرفته است.

همچنین یکی از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال حضور 10 ناشر خارجی است.

سال گذشته 350 غرفه در نمایشگاه حضور داشتند که این تعداد در سال جاری به 400 غرفه رسیده و در زمینه کیفی نیز تلاش شده است تا ناشران فعال در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

10 برنامه ویژه از روز نخست برای نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است که شامل مطالعه مفید در 5 دقیقه، آموزش تندخوانی، مسابقه خوشنویسی، مسابقه عکس سلفی، ارائه کتاب، نقالی و شاهنامه‌خوانی، نمایشگاه کاریکاتور، پوستر سیر مطالعاتی، کتابخانه گویا، قصه‌گویی کودکان و ایستگاه سرگرمی و نقاشی و بحث پاسخگویی به مسائل خانواده و مسائل شرعی است و در مهم‌ترین برنامه رونمایی از کتب دفاع مقدس صورت می‎گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار