سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی:
سرپرست معاونت سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: با مهدکودک های فاقد مجوز که درحیطه قانونمندی ضعیف عمل کرده اند ، برخورد می شود و از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل می آید.
کد خبر: ۸۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 03 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان صبح امروز به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و با حضور اعضای ذیربط در محل سالن جلسات معاونت مذکور برگزار شد.

امیر شاه آبادی که ریاست این کارگروه را برعهده داشت، اظهار کرد:کارگروه فرهنگی و اجتماعی از جمله کارگروه های مهم ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان است که به دنبال مصوب نمودن موضوعات اساسی در خصوص بحث فرهنگ و اجتماع می باشد.

وی گفت: تلاش این کار گروه در این راستا است که موضوعات اجتماعی و فرهنگی را بصورت ویژه شناسایی و دسته بندی کند و بنا به شرایط موضوعات در دستور کارهای نشست تخصصی گنجانده شود.

امیر شاه آبادی در ادامه بنا به موضوعات دستور کار جلسه، نظارت و ساماندهی مهد کودک های استان را درحوزه تحت صلاحیت بهزیستی استان عنوان کرد و گفت:قطعا با مهدکودک های فاقد مجوز که صلاحیت قانونی در زمینه تربیت و آموزش بچه های زیر 7 سال را ندارند برخورد می شود و از ادامه کار آنان جلوگیری به عمل می آید.

شاه آبادی همچنین تعداد های مهد کودک های سطح استان که در حال حاضر دارای مجوز قانونی هستند را 300  مورد عنوان کرد و گفت: همچنین مدیریت استان در راستای توسعه معارف دینی و قرانی در سطح استان از قبیل تاسیس موسسه های قرآنی از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نیست و در این زمینه با جدیت تلاش می کند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار توجه ویژه مسولین به ساماندهی کودکان خیابانی شد و گفت:در خصوص ساماندهی کودکان خیابانی و کار برنامه ریزی های بلند مدت که بستر ساز توسعه اشتغال پایدار آنان باشد باید کارها و اقدامات صورت گیرد چون که این کودکان از خانواده های همین استان هستند که متاسفانه بنا به جبر یا هر دلیل دیگر وارد فضای کسب و کار کاذب و غیر پایدار شده اند .

لازم به ذکر است تعدا د 320 نفر کودک خیابانی و کار در سطح استان شناسایی شده اند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار