کد خبر: ۸۸۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 31 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر آموزش و پرورش آستارا روز جمعه در منزل سه معلم بازنشسته ریوانتاج گل بابازاده، منصور پورعباس و فریدون فرخی نیا در آئین تجلیل آنها گفت: تکریم از بازنشستگان ضروری است و باید جایگاه زحمتکشان این عرصه حفظ و خدمات آنان در جامعه تبیین شود.

سجاد موسوی اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، مغز متفکر دستگاه تعلیم و تربیت هستند و آنان بهترین لحظات عمر خود را در راه تعلیم و تربیت آینده ‌سازان کشور و در مقدس ‌ترین مکان یعنی مدرسه سپری کرده‌اند.

وی اضافه کرد: فرهنگیان علاوه بر عرصه‌های آموزش و تربیت در صحنه‌های انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوران پس از آن هم، ایثار و از جان گذشتگی کرده‌ اند و تقدیم شهدای فرهنگی گواه این ادعاست.

هزار معلم در آموزش و پرورش آستارا برای تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش می کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا هم گفت: با اهدای ۲۰۰ جلد کتاب دینی، مذهبی، روانشناسی و فلسفی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به کتابخانه حسینیه بازار، آن مکان فرهنگی را فعال کردیم.

حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه در بازار و در میان گردشگران از هدف های این امر بود و مراجعه کنندگان می توانند کتاب ها را برای مطالعه به امانت ببرند.

شهرستان گردشگرپذیر بندرآستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و بازار ساحلی این شهرستان از نقاط مورد توجه مسافران و گردشگران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار