با تلاش بی وقفه و جهادی آتشکاران مادر صنعت فولاد ایران، قفسه‌های نهایی نورد ۶۵۰ بومی سازی شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ 01 August 2020

فورمن شیفت مدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان، بومی سازی و کسب دانش روز در صنعت فولاد را یکی از ضروریات در دوران تحریم‌ها دانست و گفت: کارکنان مدیریت مهندسی نورد این شرکت موفق شدند با پیاده سازی ایده‌ای ابتکاری در طراحی مجدد قفسه‌های نهایی نورد برای افزایش کارایی و بازدهی کاری گام بزرگی بردارند.
غلامرضا دهقانی، شکستن بال تیرآهن و غلطک ایجاد ضایعات وتوقف خط را از مشکلات ناشی از طرح شمش‌های قفسه نهایی کارگاه نورد ۶۵۰ بیان کرد و افزود: با تلاش بی وقفه وجهادی گروه بهبود همچنین مشارکت آرمان افتخاری سرپرست این کارگاه و اصغر سلیمیان تکنسین مونتاژ، طرح‌های شمش و ساخت اصلاح و با مونتاژ روی قفسه بهره برداری شد.
وی زمان طولانی مونتاژ و دمونتاژ، مواد مصرفی بسیار زیاد همچنین سخت بودن تنظیم آن وخطرات ناشی از آن را از مهمترین عوامل تغییر طرح این قفسه‌ها برشمرد و گفت: اصلاح قفسه‌های نهایی نورد با بهره گیری از دانش روز مهندس جوان این شرکت توقفات و ضایعات خط را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
فورمن شیفت مدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: صنعتگران ذوب آهن اصفهان با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات خود زمینه پیشرفت و سهولت در کار و کاهش هزینه‌ها را در این شرکت فراهم کرده اند.
ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت سه میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار