استاندار اصفهان گفت : این استان در زمان انقلاب پیشرو بود و باید در تبلیغات اسلامی هم پیشگام باشد و اکنون باید از ظرفیت‌ها به ویژه شبکه‌های اجتماعی برای تحقق این مهم بهره برد.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 02 August 2020

عباس رضایی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که به کار گروهی عادت نداریم نمی‌توان کارها را به صورت فردی به پیش برد اگر نتیجه کار، هماهنگی و خرد جمعی باشد بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

وی اضافه کرد: هماهنگی یکی از گمشده‌های زمان ماست، همچنین یکی از مهم‌ترین وظایف ما در استانداری هماهنگی است.

رضایی اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی و دولت هیچگاه از یکدیگر جدا نیستند از این رو نظام و دولت با غربت مواجه شدند که وظیفه ما دفاع از آنهاست.

وی اضافه کرد: کرونا بزرگترین اقتصادهای دنیا را به زانو درآورده است و تاکنون هیچ کشور و تاریخی تحریمی این چنین ناجوانمردانه را تجربه نکرده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: شرایط روز کرونا به گونه ایست که نمی‌توان تجمع و تبلیغات را شاهد بود به همین دلیل نام این شرایط را تمهیدات زندگی با کرونا گذاشتیم که در این راستا باید این تمهیدات آموزش دیده شود.

وی ادامه داد: باید همان گونه که می‌خواهیم زندگی کنیم اما تمهیدات زندگی با کرونا را آموزش ببینیم هچنین باید از اظهارات مجتهدانه، حکیمانه و بزرگوارانه رهبری درس بگیریم.

 مناسبت‌های مذهبی با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات تبیین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: در نیمه دوم سال مناسبت‌های ملی و مذهبی فراوانی وجود دارد که دستگاه‌ها و بخش مردمی تولی‌گر آن‌ها هستند.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی بیان کرد: برای هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید مناسبت‌های ملی و مذهبی را با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظایف دستگاه‌ها در شورای فرهنگ عمومی تبیین و به صورت برنامه منسجم ارایه شود.

 ۲۰ دستگاه عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه امروز سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) است، گفت: در سال ۵۹ بنا به ضرورتی که امام تشخیص داد این نهاد انقلابی تشکیل شد.

محمدعلی احمدی افزود: ۲۰ دستگاه و نهاد انقلابی عضو شورای هماهنگی تبلیغات هستند، همچنین این شورا وظیفه سیاستگذاری و نظارت بر ایام مراسم در ایام الله را دارد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ایام الله تعطیل ناپذیر است، ادامه داد: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا در استان باید برنامه‌ها مطابق با پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار