مدیرکل غله اردبیل خبر داد:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: با خرید بیش از 511 هزار تن گندم در استان اردبیل پول اکثر زارعان و کشاورزان به حساب آنها پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 03 September 2015
به گزارش تابناک اردبیل، علی نوبخت در بازدید از چند سیلوی شهرستان اردبیل اظهار کرد: با خرید بیش از 511 هزار تن گندم در استان اردبیل پول اکثر زارعان و کشاورزان به حساب آنها پرداخت شده است.

وی گفت: در هفته جاری 80 میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده و 96 میلیارد تومان باقی ‌مانده نیز در اولین فرصت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل یادآور شد: پرداخت بهای گندم گندم‌کاران مشکل سراسری است و با تامین اعتبار بانک عامل سعی می‌کند به سرعت پرداختی‌های خود را انجام دهد.

نوبخت بیان کرد: با خرید بیش از 511 هزار تن گندم رکورد خرید این محصول در استان اردبیل شکسته شده و این میزان تولید گندم یک رقم بی‌سابقه است.

این مسئول نیاز مصرفی سالانه استان را 200 هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: برای تامین نان مورد نیاز در استان این مقدار ذخیره‌سازی گندم کافی به نظر می‌رسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل افزود: ما به تدریج گندم ذخیره‌سازی شده را در اختیار کارخانه‌های آردسازی قرار می‌دهیم تا نسبت به تامین آرد مورد نیاز و تهیه نان اقدامات بعدی به انجام برسد.

نوبخت روند خرید را یک روند خرید همراه با آرامش و اطمینان‌ خاطری بیان کرد و گفت: امسال کیفیت گندم خریداری شده از کشاورزان و ذخیره‌سازی‌ها قابل قبول بوده است.

وی تصریح کرد: حتی ارسال به سایر شهرها را شاهد بودیم تا بهره‌برداری از این ظرفیت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار