مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری موفق به کسب گواهی اشتهار به تعالی دو الماس شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 05 August 2020

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در اختتامیه دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری کشور که توسط پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ایران در دانشگاه علم و فرهنگ تهران و با مشارکت جهاد دانشگاهی برگزار شد، گواهی اشتهار به تعالی دو الماس به مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان اختصاص یافت.
سیدعلی معرک‌نژاد افزود: تعالی سازمانی مدلی ملی و بین‌المللی است که اصول، ارزش‌ها، معیارها، زیرمعیارها و شاخص‌های ارزیابی استاندارد خود را دارد. پس از اعلام فراخوان در سال گذشته به ثبت‌نام در این جایزه اقدام کرده و توانمندی‌‌ها و اقدامات فرهنگی، ساختاری و مدیریتی مجموعه تخت ‌فولاد اصفهان را در قالب یک اظهارنامه به دبیرخانه ارسال کردیم.
وی ادامه داد: تلاش کردیم تمام اقداماتی که هم در گذشته و هم در چند سال اخیر در مجموعه تخت‌ فولاد انجام شده بود را همراه با اسناد و مدارک مربوطه در این گزارش بگنجانیم. در ادامه، ارزیابان جایزه تعالی صنعت گردشگری با حضور در مجموعه تخت ‌فولاد با ارزیابی میدانی و سوال از کارکنان نسبت به راستی‌آزمایی گزارش ارائه‌شده اقدام کرده و بر اساس معیارهای مدل تعالی، به مجموعه تخت‌ فولاد امتیاز و رتبه اختصاص دادند.
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: قرار بود ارزیابی و داوری این جایزه اسفندماه سال گذشته انجام شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول شد. در نهایت اختتامیه جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران روز سه‌شنبه 14 مردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ تهران و با پیام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سخنرانی دکتر تیموری معاون گردشگری ایشان برگزار و مجموعه تخت ‌فولاد اصفهان در اولین حضور خود موفق به دریافت گواهی اشتهار به تعالی دو الماس شد که این موفقیت نتیجه تلاش‌های مدیران و کارکنان مجموعه تخت ‌فولاد، کارشناسان و دلسوزان این مجموعه از بدو تأسیس تاکنون و در دوره‌های مدیریتی گوناگون بوده است.
به گفته معرک‌نژاد جایزه تعالی دارای سه سطح است؛ سطح نخست گواهی تعهد به تعالی است که خود سه مرحله دارد. سطح دوم اشتهار به تعالی و سطح سوم نیز تندیس تعالی نام دارد.
وی با بیان اینکه مدل تعالی سازمانی به عنوان یکی از ابزارهای موثر و قدرتمند برای ارتقا و توسعه مجموعه های فعال در حوزه گردشگری شناخته میشود.تصریح کرد: کسب گواهی اشتهار به تعالی دو الماس از دو جهت قابل بررسی است؛ نخست اینکه با شرکت در این ارزیابی می‌توانیم خود را نسبت به معیارهای ملی و بین‌المللی بسنجیم و متوجه شویم توان، بضاعت و قابلیت‌های مدیریتی مجموعه تخت‌ فولاد در چه سطحی قرار دارد؛ به خصوص اینکه ارزیابان این جایزه از خارج از مجموعه انتخاب می‌شوند. همچنین می‌توانیم وضعیت خود را با دیگر نهادها و سازمان های فعال در حوزه گردشگری که در این جایزه شرکت کرده‌اند مقایسه کنیم.

لازم به ذکر است که در این دوره موسسه بین المللی المرتضی ع، هتل بین المللی قصر طلایی، هتل باغ مشیرالممالک و شرکت حمل و نقل ریلی رجا موفق به دریافت رتبه اشتهار به سه الماس و بعد از آن ها مجموعه تخت‌ فولاد به همراه دفتر امور بین الملل آستان مقدس حرم حضرت معصومه ع و باغ موزه دفاع مقدس و بالاتر از مجموعه تاریخی فرهنگی سعد آباد، هولدینگ گردشگری مارکوپولو و دیگر شرکت کنندگان موفق به رتبه اشتهار به تعالی دو الماس شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار