رئیس شورای سیاستگذاری سما در گیلان:
زندگی انسان هشت بعد دارد و برای موفقیت باید تمام این ابعاد مناسب با هم رشد یابند که یکی از آن، آموزش و هفت بعد دیگر پرورش است. صابری حقایق با برشمردن هشت بعد انسان گفت: این هشت بعد شامل تحصیل و آموزش، وضعیت مالی، سلامت و بهداشت، معنویات، وجهه اجتماعی، اوقات فراغت، خانواده و توانمندی‌های حرفه‌ای و کار هستند.
کد خبر: ۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹ 28 February 2015
رحمت‌علی صابری‌حقایق بعد از ظهر امروز به مناسبت روز امور تربیتی در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای دانش‌آموزی و مربیان پرورشی مدارس سما گیلان بر ارتقای کیفیت و راه‌اندازی دوره‌های مهارت و کارآفرینی در مدارس سما گیلان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه هدف ما ارتقای مدارس سما در ابعاد مختلف از جمله کیفیت و هوشمند سازی است، افزود: در این راستا بررسی میزان و تعداد مدارس برتر مهم نیست بلکه هدف ما سرآمدی در مدارس است. این مسئول با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی دوره‌های مهارت در مدارس سما هستیم، تصریح کرد: هدف سما رسیدن به سرآمدی در مدارس و مهارت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: زندگی انسان هشت بعد دارد و برای موفقیت باید تمام این ابعاد مناسب با هم رشد یابند که یکی از آن، آموزش و هفت بعد دیگر پرورش است. صابری حقایق با برشمردن هشت بعد انسان گفت: این هشت بعد شامل تحصیل و آموزش، وضعیت مالی، سلامت و بهداشت، معنویات، وجهه اجتماعی، اوقات فراغت، خانواده و توانمندی‌های حرفه‌ای و کار هستند.

وی با بیان اینکه شورای دانش‌آموزی مدارس یک گروه برگزیده و انتخاب شده از دانش‌آموزان مدارس است، افزود: انتظار می‌رود شورای دانش‌آموزی برای برطرف شدن مشکلات مدرسه، راهکارهای مناسب را پیشنهاد کنند و در این راستا به مسئولان اجرایی مدرسه یاری و کمک رسانند.

به گفته رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در گیلان، شورای دانش‌آموزی باید در حوزه‌های ورزشی، محیط زیست، هوشمند سازی، بهداشت و کارآفرینی اهدافی را تعیین کند. دبیر شورای سیاستگذاری سما گیلان نیز در نشست مذکور هدف از برگزاری آن را شنیدن سخنان دانش‌آموزان در زمینه مشکلات موجود در مدارس و تلاش برای برطرف شدن آنها بیان کرد.

علیرضا آزادبر، هدف از ایجاد شورای دانش‌آموزی را ارج گذاشتن به شخصیت و کرامت دانش‌آموز، تقویت اعتماد به‌نفس و خودباوری، ایجاد بستر مناسب برای تعامل فکر و اندیشه و ایجاد فعالیت‌های گروهی دانست. اعضای شورای دانش‌آموزی مدارس سما گیلان نیز در پایان نشست مذکور به بیان نقطه نظرات خود در زمینه مشکلات و کمبودهای مدارس پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار