نمایشگاه عکس لاله اسکندری با عنوان "مرور خاطرات" در گالری جم در شیراز برپا شد
کد خبر: ۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹ 28 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نمایشگاه عکس لاله اسکندری با عنوان "مرور خاطرات" در گالری جم در شیراز برپا شد وروز نخست این نمایشگاه میزبان لاله اسکندری، مدیرکل ارشاد فارس و چند تن از مسئولان ارشاد و هنر دوستان بود.

لاله اسکندری عکس‌های این نمایشگاه را گلچینی از کارهای قبلی خود دانست و اظهار داشت: بیشتر عکس‌های این نمایشگاه متعلق به نمایشگاه "انعکاس" است.

هنرمند سینما و تلویزیون افزود: غالب عکس‌های این نمایشگاه در طی سفرهای مختلف و با توجه به حسی که نسبت به محیط بوده گرفته شده است.

اسکندری با اشاره به همکاری خود با شهرداری تهران برای کاشی‌کاری بزرگراه‌های تهران گفت: انگیزه این کار خارج کردن شهر از دنیای خاکستری و رنگ بخشیدن به شهر بوده است.

بهزاد مریدی، مدیرکل ارشاد فارس، در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: شیراز ظرفیت میهمانی خیلی از هنرمندها را دارا است و باید تعامل مناسب بین هنرمندان و مسئولان استان های مختلف وجود داشته باشد همان‌گونه که هنرمندان شیرازی نمایشگاه نقاشی را در تهران برپا کرده‌اند.

در این مراسم مدیرکل ارشاد فارس کتاب 13 جلدی "سیری در هنر ایران" پروفسور پوپ را به لاله اسکندری هدیه کرد. پیش از این نیز این مجموعه ارزشمند به عزت الله انتظامی تقدیم شده بود.

لاله اسکندری دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک بازیگر مشهور سینما علاوه بر عکاسی در دیگر عرصه‌های هنری چون نقاشی و موزاییک نیز وارد شده است. در حوزه نقاشی دو نمایشگاه نقاشی در ایران و سوئد و دو نمایشگاه گروهی در آمریکا برگزار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار