چند خبر از المپیاد کارگران کشور در مازندران؛
رقابت های المپیاد کارگران در حالی امروز در مازندران پیگیری شد که مسابقات شطرنج،اسکواش و بسکتبال قهرمانان خود را شناختند.
کد خبر: ۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲ 28 February 2015
رقابت های شطرنج اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با معرفی نفرات برتر شرکت کننده به پایان رسید .
به گزارش تابناک در این رقابت ها که به میزبانی تنکابن برگزار شد ، عابد امینی از تیم مازندران بالاتر سایر حریفان به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت ، حسین بریخ ازتیم البرز در جایگاه دوم ایستاد و مهدی حسینعلی از تیم زنجان و غلامرضا پارسا در جایگاه سوم قرار گرفت .
در رقابت های شطرنج اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور 20 شطرنج باز از 20 استان کشور حضور داشتند .

 
رقابت های بسکتبال اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با قهرمانی تیم اصفهان و نایب قهرمانی مازندران به پایان رسید .
 در روز دوم و پایانی این رقابت ها که در بابل جریان داشت ، تیم اصفهان در مسابقه نهایی با نتیجه 90 بر 65 ، بر تیم مازندران غلبه کرد و در جایگاه قهرمانی این رقابت ها ایستاد .
در مسابقه رده بندی این مسابقات ، تیم گلستان با نتیجه 75 بر 61 موفق به غلبه بر کرمانشاه شد و عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد .
در رقابت های بسکتبال اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور تیم های اصفهان ، کرماشاه ، گلستان و مازندران حضور داشتند که به مدت دو روز با هم رقابت کردند .

 
تیم اسکواش گلستان قهرمان نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور شد.
 تیم اسکواش گلستان قهرمان اسکواش نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور شد.

در این مسابقات پس از تیم گلستان، تیم‌های مازندران و اصفهان در رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

اشکان اتحادی، محمد مصدق و شعیب فروتن اسکواش‌بازان تیم گلستان در این رقابت‌ها بودند که موفق شدند بالاتر از دیگر شرکت‌کنندگان بر سکوی قهرمانی این مسابقات بایستند.

در ترکیب تیم مازندران نیز حسین محمدزاده، حسین اسماعیلی، هادی حافظی و رضا مومنی حضور داشتند.

در این رقابت‌ها 24 ورزشکار از استان‌های اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی و مازندران حضور داشتند که به صورت دوره‌ای با یکدیگر مسابقه دادند.

با وجود برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اسکواش کشور، بازیکنان سرشناس لیگ برتری حضور در این رقابت‌ها را به لیگ برتر ترجیح دادند.

 میزبانی استان مازندران بسیار مطلوب بود

ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران از میزبانی مازندرانی ها در برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور قدردانی کند .

امیرحسینی بازیکن تیم محورسازان تهران در حاشیه برگزاری فینال این رقابت ها اظهار کرد : محل برگزاری مسابقات والیبال و اسکان تیم های شرکت کننده ، از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و موجب جلب رضایت همه تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده شد .

وی به قهرمانی تیم تهران در این رقابت ها اشاره کرد و گفت : جدال با تیم قزوین درمسابقه فینال ، مسابقه ای سخت و نفس گیر بود که با ارائه این بازی هماهنگ ، موفق شدیم این تیم را مغلوب کنیم .

بازیکن تیم تهران در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور اظهار کرد : تیم تهران با انجام تمرینات مداوم ، آمادگی مطلوبی برای این رقابت ها داشت که کسب عنوان قهرمانی ، نتیجه این تلاشها و برنامه ریزی های انجام شده بود .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار