نماینده هندبال استان قم با نام پاس ناجا در مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 17 August 2020

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که ویروس کرونا بازی‌های فصل 1398 لیگ دسته اول و لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران را نیمه تمام گذاشت اما حضور تیم مردان هیات هندبال قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با کسب مجوز صعود به دسته بالاتر همراه بود.

هندبالیست‌های متعصب قم با هدایت رضا سفیدگر یکی از بازیکنان قدیمی، با سابقه و با تجربه هندبال قم که سال‌ها در سطح اول هندبال کشور به ویژه لیگ برتر بازی کرده و همچنین با مدیریت حسام خان‌بابایی در فصل 1398 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به جمع چهار تیم مرحله نهایی رسیدند.

زمانی که تداوم شیوع ویروس کرونا اجازه پیگیری تمامی رویدادهای ورزشی از جمله مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال کشور را نداد، فدراسیون هندبال تصمیم گرفت هر چهار تیم راه یافته به این مرحله راهی لیگ برتر شوند، فرصتی که نصیب تیم هیات هندبال قم نیز شد و این تیم به لیگ برتر آمد.

بعد از قطعی شدن حضور تیم هندبال مردان قم در لیگ برتر باشگاه‌های ایران قطعی، پیدا کردن یک حامی مالی به مهمترین دغدغه آنها و همچنین هیات هندبال قم تبدیل شد، اتفاقی که اگر خوب مدیریت نمی‌شد ممکن بود با گرفتن سهمیه لیگ برتر از هندبال قم، موجی از بی‌انگیزگی و بار منفی را به این رشته و استعدادهای آن تزریق کند اما این اتفاق رخ نداد.

حسین محمدخانی رئیس هیات هندبال استان قم که در چند ماه اخیر سخت به دنبال راهی برای حضور موفق نماینده قم در لیگ برتر هندبال بوده، امروز به خبرنگار فارس گفت: تیم هندبال مردان قم با نام پاس ناجا در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های ایران به میدان می‌رود، در شرایطی که فدراسیون هندبال به دنبال کسب مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا برای شروع مسابقات لیگ برتر از 28 شهریور ماه است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار