مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: متقاضیان برای ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی می‌توانند به سامانه جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به نشانی https://gcr.niopdc.ir مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 18 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: متقاضیان برای ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی می‌توانند به سامانه جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به نشانی https://gcr.niopdc.ir مراجعه کنند.

امیر بنی کریمی افزود: در این سامانه صاحبان خودرو می‌توانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه مالک خودرو ، ثبت نام را انجام دهند.

او تصریح کرد: پس از ثبت نام برای هر شخص پیامک تاییدیه‌ای ارسال و در نهایت با توجه به زمان ثبت نام و محل سکونت مالکان خودور‌ها عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه‌ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد.

بنی کریمی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ مرکز مجاز تبدیل و گاز سوز کردن خودرو در استان فعال است، گفت: افرادی که قبل از این در سامانه‌های مربوطه ثبت نام کرده اند و پیامک فراخوان برای آن‌ها ارسال شده می‌بایست به مراکزی که برای آن‌ها پیامک شده مراجعه کنند در غیر اینصورت نوبت آن‌ها از بین رفته و مجددا می‌بایست ثبت نام و نوبت جدید دریافت کنند.

او اعلام کرد: اولویت انجام فرآیند تبدیل به گاز سوز با خودرو‌های عمومی است و نحوه ثبت نام سایر خودرو‌ها از جمله خودرو‌های شخصی بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: در حال حاضر روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در فارس مصرف می‌شود که این مهم از طریق ۱۲۹ جایگاه سی ان جی در استان محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار