خانواده‌ها در روز کنکور
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور رعایت شده، ولی نگرانی از تجمع خانواده‌ها در حوزه‌های امتحانی است.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 18 August 2020

محمدرضا ایروانی با بیان اینکه امسال ۸۴ هزار و ۴۸۵ داوطلب در ۳۹ حوزه اصلی و بیش از ۱۵۰ حوزه فرعی با هم رقابت می‌کنند گفت: تدابیر لازم برای حفظ سلامت داوطلبان اندیشیده شده، ولی نگرانی از حضور خانواده‌ها در حوزه‌های امتحانی است و از خانواده‌ها می‌خواهیم که از حضور در حوزه‌های امتحانی خودداری کنند.
وی افزود: خانواده‌ها بدانند در هیچ حوزه امتحانی اسکانی برای آن‌ها تدارک دیده نشده و حضورشان فقط درصد آسیب شان را افزایش می‌دهد.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان در مورد تدابیر پیشگیرانه هم گفت: امسال فاصله گذاری اجتماعی نسبت به ترم گذشته دو برابر شده، روز قبل و بعد از آزمون همه حوزه‌ها امتحانی ضدعفونی می‌شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته داوطلبان با کمترین معطلی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی وارد حوزه‌های امتحانی می‌شوند.
ایروانی با بیان اینکه به هر داوطلب یک بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل و پد الکلی داده می‌شود گفت: درب حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷:۳۰ بسته می‌شود و داوطلبان باید برای جلوگیری از تجمع، به موقع در حوزه‌ها حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار