آیت‌الله حبیب الله شعبانی گفت: احیای غدیر تنها نصب پرچم نیست و لذا باید کار‌های بنیادی‌تری را برای فهم هدف اصلی غدیر که فهم نهج‌البلاغه است انجام دهیم.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 20 August 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: هدف اصلی قیام عاشورا ظلم ستیزی و امر به معروف است.

به گزارش تسنیم، شعبانی در آئین تقدیر از اعضا ستاد مردمی غدیر اظهار داشت: درست است که کار جهادی با سختی‌ها و ناهماهنگی‌هایی همراه است، اما مهم این است که با این کار می‌توانیم به هدف اصلی موجود دست پیدا کنیم. هدف اصلی در مراسم عید غدیر، ترویج کلمه‌الله و احیا غدیر است که برای تحقق این دو هدف نباید درگیر حواشی شویم و باید از حاشیه‌ها تغافل داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم وحدت در انجام کار‌های جهادی، مطرح کرد: همه ما در یک مسیر در حال حرکت هستیم و لذا باید این توانایی را داشته باشیم تا گروه‌ها و افراد دیگر را هم به این مسیر اضافه کنیم و به صورت واحد به راه خود برای تحقق اهداف حرکت کنیم.

شعبانی با تاکید بر اینکه هر جا مردم حضور داشته‌اند اتفاقات بهتری رخ داده است، بیان کرد: اقدامات ستاد مردمی غدیر در مرحله اول با برگزاری چنین مراسم‌ها و نصب پرچم به عنوان ترویج شعائر اقدام خوبی بود، اما برای رسیدن به هدف اصلی نیازمند برنامه‌ریزی‌های بنیادی‌تری هستیم.

وی تصریح کرد: احیای غدیر تنها نصب پرچم نیست و لذا باید کار‌های بنیادی‌تری را برای فهم هدف اصلی غدیر که فهم نهج‌البلاغه است انجام دهیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در عزاداری‌ها هم باید در کنار حفظ ظواهر به قواعد نیز توجه شود، گفت: در این مدت هئیت‌های ما بیشترین رعایت را داشته و خواهند داشت و فهم بنیادی از عزاداری اباعبدالله (ع) را نشان خواهند داد. هدف اصلی قیام عاشورا ظلم ستیزی و امر به معروف است.

در شروع این جلسه نیز مهدی صلواتیان دبیر ستاد مردمی غدیر با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد بر لزوم استمرار این فعالیت‌ها در سال‌های بعد به صورت پر شورتر و جامع‌تر تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار