معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: با پیگیری های زیاد توانستیم 200 میلیارد تومان را برای تکمیل هرچه زودتر پروژه مترو بهارستان جذب کنیم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 22 August 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: اولویت اجرای طرح‌های عمرانی در این استان هیچ زمانی به فراموشی سپرده نشده و اینگونه طرح‌ها همواره در طول سال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.  

حجت‌ الله غلامی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از طرح‌های عمرانی همانند سال‌های گذشته همززمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد افزود: مجموع اعتبارات عمرانی ملی و استانی اصفهان یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان است که با پیگیری انجام شده و ارائه لیست طرح های نیمه تمام به سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان تنها به اعتبارات ملی و استانی اکتفا نشده و ۶۵ درصد بودجه‌ هشت هزار میلیارد تومانی ۱۰۸ شهرداری استان صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.

غلامی بیان کرد: بخش عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی با مشارکت بخش خصوصی، تعاونی‌ها و صنایع استان انجام می شود و امروز چند طرح مشارکتی در شهر بهارستان با مشارکت بخش خصوصی در حال افتتاح و بهره برداری است.

وی اضافه کرد: دولت با همکاری و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند خدمات بهتر و قابل ملاحظه‌ای به شهروندان ارائه می‌دهد که  چهار طرح کلان و اساسی استان در بخش آب است.

وی با بیان اینکه آب بعنوان یکی از مهمترین معضلات استان اصفهان محسوب می‌شود افزود: با اجماع همه مسوولان دستگاه‌های استان و نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی پیگیر اجرا و عملیاتی کردن چهار طرح عمرانی برای انتقال آب به فلات مرکزی هستیم.

غلامی گفت: ۲ مورد از این طرح‌ها شروع شده و سومین طرح هم در آینده‌ای نزدیک شروع خواهد شد.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت یکهزار و ۸۸۴ طرح با اعتباری حدود سه هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان در استان اصفهان افتتاح خواهد شد که شامل طرح کریدور شمال به جنوب، توسعه ذوب آهن اصفهان، طرح های بخش کشاورزی و توسعه گلخانه‌ای می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها بعنوان پیشران توسعه در استان اصفهان هستند اظهار داشت: اصفهان با ۱۷۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۱۸۰ میلیارد تومان در بین شهرستان‌ها پس از کاشان  دارای بیشترین طرح است.

وی اضافه کرد: بطور قطع بهره برداری از این طرح‌ها بویژه فیبر نوری بهارستان، منشا خدمات بیشتری برای شهروندان خواهد بود.

غلامی با بیان اینکه در سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اصفهان ۲۰۰ میلیارد تومان به ادامه خط یک مترو اصفهان اختصاص پیدا کرد ابراز امیدواری کرد: با این کمک ها و افتتاح طرح ها در کل استان بتوانیم انتظارات مردم و شهرداری ها و اعضای شورای شهرها را برآورده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار